حضور بانوان ورزشکار ایرانی در میدان‌های جهانی الگوی دیگر کشورها است

شاهرود - ایرنا - امام جمعه شاهرود به افتخارآفرینی بانوان ورزشکار کشور در رشته‌های مختلف طی چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: حضور و قهرمانی بانوان ورزشکار ایرانی در میدان‌های بین‌المللی الگویی برای دیگر کشورها شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عباس امینی روز پنجشنبه در بازدید از اردوی آمادگی تیم تکواندو نونهالان دختر ایران، گفت: برگزاری اردوهای تمرینی و رقابت‌های کشوری به ویژه در بخش بانوان انگیزه‌ ورزشکاران این شهرستان را تقویت می‌کند.

حجت الاسلام امینی خطاب به نونهالان حاضر در این اردوی تمرینی گفت: ورزش همراه با تحصیل علم با ارزش است و نباید یکی را فدای دیگری کرد.

حضور بانوان ورزشکار ایرانی در میدان‌های جهانی الگوی دیگر کشورها است

امام جمعه شاهرود به برگزاری رقابت‌های جهانی تکواندو در کشور بوسنی اشاره کرد و افزود: فقط کسب مدال جهانی ملاک عمل نیست، رسیدن تا مرحله منتخب کشوری هم باارزش و افتخارآمیز است.

وی با بیان اینکه برای موفقیت تیم تکواندو نونهالان کشور دعاگو هستیم، ابراز کرد: کار مربیان این تیم نمود جهاد ورزشی است.

به گزارش ایرنا، مرحله نهایی اردوی آمادگی تیم تکواندو نونهالان دختر کشور به منظور شرکت در رقابت‌های جهانی، از روز سه‌شنبه هفته گذشته در شاهرود استان سمنان آغاز شد.

اردوی آمادگی تیم تکواندو نونهالان دختر با حضور ۱۰ تکواندوکار به مدت ۲ هفته برگزار می‌شود. این اردو در باشگاه قهرمانی مولانا واقع در مجموعه آبشار با حضور نونهالانی از استان‌های سمنان، تهران، مازندران، اصفهان، البرز و یزد در حال برگزاری است.

«هلیا ابراهیمیان» تکواندوکار شاهرودی از استان سمنان در این مرحله از اردوی آمادگی حضور دارد.

۷۵۰ تکواندوکار و ۳۰ مربی و داور این رشته ورزشی در شهرستان شاهرود فعالیت دارند و بیش از سه هزار نفر در رشته‌های رزمی مختلف مشغول ورزش هستند.

شهرستان شاهرود در شرق استان سمنان به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر سال میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha