۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85201806
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۱ خودرو شوتی در خراسان جنوبی توقیف شد

۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵
کد خبر: 85201806
۲۱ خودرو شوتی در خراسان جنوبی توقیف شد

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از توقیف ۲۱ دستگاه خودرو شوتی در اجرای طرح ۷۲ ساعته مقابله با قاچاق کالا خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد بخشی روز پنجشنبه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح سه روزه مقابله با قاچاق کالا با اولویت برخورد با خودروهای شوتی و حامل سوخت، هنگام کنترل جاده‌ها به ۲۱ دستگاه خودرو مشکوک شدند و آنها را بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در پی بازرسی از خودروهای شوتی، ۲۲ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: ۲۱ دستگاه خودرو توقیف و ۹ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: پلیس با اقتدار کامل در برخورد با خودروهای شوتی و حامل فرآورده‌های ملی، در چارچوب قانون با قانون شکنان قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و سوخت در کنار دام و طیور بیشترین کشفیات کالای قاچاق را در این استان به خود اختصاص داده است.

قاچاق فرآورده‌های نفتی که توسط خودروهای موسوم به شوتی و با سرعت بالا در جاده‌ها انجام می‌شود علاوه بر اینکه سرمایه ملی به تاراج می‌رود تاثیر مستقیم در تصادفات و تلفات جاده‌ای دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha