دستگیری کلاهبردار با شگرد جابجایی کارت عابر بانک در البرز

کرج - ایرنا - معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: شخصی که با شگرد جابجا کردن کارت عابر بانک سرقتی با کارت عابر شهروندان اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنها می‌کرد، در این استان دستگیر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز سرهنگ "پیمان لطیفی" روز پنجشنبه اظهار کرد : در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز مبنی بر جابجا کردن کارت بانکی شاکی با یک کارت دیگر و خالی کردن حساب او از طریق خریدن دخانیات، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
وی اضافه کرد: بررسی‌های اولیه پلیس حکایت از این داشت که متهم با تور کردن سوژه‌های خود در صف نانوایی با بهانه اینکه کارت بانکی همراه ندارد، کارت عابر مالباخته را دریافت و پس از کشیدن وجه نان یک کارت دیگر به مالباخته تحویل داده است.
لطیفی با اشاره به اینکه متهم وجوه کلاهبرداری شده را از طریق خرید دخانیات نقد می‌کرد، گفت: در ادامه با تلاش‌های مشترک پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ چمران شهر کرج متهم در حال خرید کالا از طریق کارت‌های سرقتی دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شد.
وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۴۰ عدد کارت بانکی متعلق به شهروندان کشف و تاکنون ۱۵ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند.
لطیفی خاطرنشان کرد: تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان همچنان ادامه دارد.

دستگیری سارقان منزل با۲۲ فقره سرقت در فردیس

دستگیری کلاهبردار با شگرد جابجایی کارت عابر بانک در البرز

فرمانده انتظامی فردیس از دستگیری ۲ سارق منزل با ۲۲ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ "کامران ملکی" گفت: در پی وقوع سرقت های متوالی منزل و اماکن خصوصی در شهر فردیس و از طرفی درخواست شهروندان از پلیس برای دستگیری با سارقان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای ۲ سارق حرفه ای را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
وی خاطرنشان کرد: سارقان که در ابتدا منکر هر گونه سرقت بودند، با ارائه شواهد و مدارک، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۲۲ فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده قضائی روانه زندان شدند.
ملکی بابیان اینکه همه مالباختگان این پرونده شناسایی شدند گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در طول شبانه روز، موضوع را از طریق سامانه تلفنی۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی گزارش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha