۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳
کد خبر: 85201996
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۱۴ آزاده سرافراز اسلامشهری تجلیل شدند

۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳
کد خبر: 85201996
۲۱۴ آزاده سرافراز اسلامشهری تجلیل شدند

اسلامشهر- ایرنا- ۲۱۴ آزاده سرافراز اسلامشهری به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، طی آئینی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طی آئینی از ۲۱۴ آزاده سرافراز اسلامشهر با حضور مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی و حسین حبیبی فرماندار شهرستان تجلیل شد.

فرماندار اسلامشهر در سخنانی در این مراسم ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان به کشورمان گفت: پایمردی، صبر، مقاومت و تحمل شکنجه های سخت و طاقت فرسا توسط آزادگان عزیز در زمان اسارت هیچگاه فراموش نخواهد شد.

وی با بیان اینکه آزادگان گنجینه های هشت سال دفاع مقدس و سند زنده افتخار ملت غیور ایران اسلامی هستند، افزود: نباید فراموش کنیم میزهای مسئولیتی که به ما رسیده حاصل خون شهدا، صبر و ایثار جانبازان و آزادگان سرافراز است و باید از تمام توان برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

۲۱۴ آزاده سرافراز اسلامشهری تجلیل شدند

در این مراسم که معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرماندار، جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع)، رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر اسلامشهر و رئیس بنیاد شهید شهرستان نیز حضور داشتند، از کتاب «الماس های درخشان شهرستان اسلامشهر» که توسط امیر عباس کرمی فرزند یکی از آزادگان اسلامشهر نوشته شده و در آن به بیان خاطراتی از آزادگان شهرستان پرداخته رونمایی شد.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نقردجمعیت در جنوب غرب تهران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha