۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۵
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85202032
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر صنعت: تعدد قوانین از مسائل مشکل زا در رسیدگی به امور معادن است

همدان- ایرنا- معاون معادن و فراوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تعدد قوانین و مقررات از مسائل مشکل زا در رسیدگی به امورات معادن است که در این راستا ۳۱۷ بخشنامه ساماندهی شد اما هنوز نیازمند اصلاح و بازنگری در برخی موارد هستیم‌.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل صنعت معدن و تجارت استان همدان، «رضا محتشمی پور» روز پنجشنبه در جمع کارکنان و کارشناسان بخش معدن اداره کل صمت همدان به مسائل و مشکلات بهره برداران معادن و صنایع معدنی اشاره کرد و افزود: به زودی دستورالعمل واحد در راستای تسهیل و کمک به معادن کشور ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد: کفاف ندادن سوخت واحدهای معدنی به عنوان مساله ای عمومی در کشور در حال پیگیری است.

معاون معادن و فراوری مواد وزارت صنعت معدن و تجارت با اشاره به تعدد سامانه های موجود گفت: توسعه زیرساخت‌های ای تی برای تسهیلگری در روند پاسخگویی به ارباب رجوع و متقاضیان است.

محتشمی پور همچنین به حفظ کمیت و کیفیت نیروی انسانی شاغل در وزارتخانه تاکید کرد و افزود: با حمایت جدی مقام عالی وزارت این موضوع در حال انجام است‌.

معاون وزیر صنعت: تعدد قوانین از مسائل مشکل زا در رسیدگی به امور معادن است

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان همدان نیز گفت: دولت سیزدهم اهتمام ویژه ای در حمایت و رفع موانع بخش تولید دارد و در این استان شاهد رخدادهای خوبی در عرصه صنایع و معادن هستیم.

«احمد شانیان» به تشریح ظرفیت‌های خوب همدان از نظر پتانسیل تخصصی پرداخت و افزود: به ویژه بخش معدن با بهره مندی از کارشناسان کاردان و توانمند به جامعه بهره برداران معادن و صنایع معدنی خدمت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، از ۶۷ نوع ماده معدنی کشور ۲۶ نوع در معادن استان همدان استخراج و فرآوری می‌شود.

استان همدان حدود ۲ میلیارد تن از ذخایر ۶۰ میلیارد تنی اکتشاف شده کشور را به خود اختصاص داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha