تدابیر لازم برای کاهش هزینه حمل و نقل زائران اربعین اندیشیده شده است

ارومیه - ایرنا - استاندارآذربایجان غربی گفت: تدابیر لازم برای کاهش هزینه حمل و نقل زائران اربعین از مرزهای کشور از جمله تمرچین اندیشیده شده و اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز پنجشنبه در جلسه ستاد اربعین با تاکید بر مدیریت حوزه حمل و نقل زائران عتبات عالیات، افزود: هماهنگی‌های لازم برای کاهش هزینه حمل و نقل زائران اربعین و همچنین تخصیص سهمیه سوخت به خودروها باید در استان انجام شود.

وی همچنین اطلاع رسانی برای تشویق زائران اربعین جهت تردد از مرز تمرچین را ضروری دانست و اظهار کرد: از ابزارهای مختلف برای تولید محتوا و اطلاع رسانی ظرفیت‌های این مرز استفاده و هرگونه ابهام و مشکل در این حوزه سریعا رفع شود.

استاندار آذربایجان غربی به اهمیت نظارت بر روند ارائه خدمات حداکثری به زائران عتبات عالیات نیز اشاره کرد و یادآور شد: نارسایی در ارائه خدمات به زائران اربعین پذیرفتنی نبوده و از ظرفیت‌های استان برای رفع هرگونه مشکل و مانع احتمالی استفاده شود.

معتمدیان همچنین با تاکید بر استقرار تمامی دستگاه‌های متولی در مرز تمرچین برای ارائه خدمات به زائران اربعین، تاکید کرد: تدابیر حداکثری در حوزه بهداشت و درمان و استقرار مواکب در مسیر تردد زائران برای ارائه خدمات شبانه روزی اندیشیده شود.

تدابیر لازم برای کاهش هزینه حمل و نقل زائران اربعین اندیشیده شده است

وی با اشاره به ضرورت هم افزایی برای ایجاد موج رسانه‌ای جهت معرفی ظرفیت‌های مرز تمرچین، افزود: برای کاهش هزینه‌های زائرانی که از مرز تمرچین قصد عبور دارند، اقدامات لازم در خصوص کاهش هزینه پارکینگ و حمل و نقل و همچنین تامین سوخت با جدیت دنبال شود.

به گفته وی، تمام موانع سرراه از میان برداشته و ارایه خدمات به زائران به بهترین شکل صورت گرفته و هیچگونه نارضایتی در خدمات رسانی نباشد.

وی اظهار کرد: همچنین برای معرفی ظرفیت‌های مرز تمرچین باید از رادیو، تلویزیون، رادیو اربعین و همچنین شبکه‌های استان‌های شمالغرب کشور و سایر رسانه‌ها استفاده شود.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: بحث حمل و نقل و مدیریت این حوزه مورد توجه قرار گرفته و همچنین به سرعت باید در فضای استان شرایط برای استقبال بهتر از زائران فراهم کرد.

تدابیر لازم برای کاهش هزینه حمل و نقل زائران اربعین اندیشیده شده است

معتمدیان با بیان اینکه استقرار شبانه روزی دستگاه‌های خدمت رسان برای ارایه خدمات به زائران بسرعت باید آغاز شود، اضافه کرد: هیچگونه نارسایی در ارایه خدمات نباید داشته باشیم.

وی یادآور شد: هیچ دلیلی بر عدم ارایه خدمات به زائران اربعین نیست و تمامی اقدامات لازم به موقع صورت گرفته و از فردا /۲۷ مرداد/ دستگاه‌های خدمات رسان در محل‌های مورد نظر برای ارایه خدمات مستقر شوند.

تدابیر لازم برای کاهش هزینه حمل و نقل زائران اربعین اندیشیده شده است

به گزارش ایرنا، آمادگی نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در مسیرها با توجه به پیش بینی تردد ۵۰۰ هزار زائر اربعین، ارایه خدمات اتوبوس‌ها و مینی بوس‌ها بصورت رایگان، استقرار آمبولانس در مسیرهای تعبیه شده، راه اندازی پایگاه اختصاصی بانوان، استقرار ۴۶ دستگاه آمبولانس در محور تمرچین و همچنین ارایه سه هزار بطری سرم و تامین آب مورد نیاز از جمله مواردی بود که توسط اعضای حاضر برای ارایه خدمات به زائران اربعین در نظر گرفته شده است.

در این جلسه اعضا به ارایه برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی خود پیرامون استقبال از زائران اربعین پرداخته و نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha