۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۳۱
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85202202
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۴ مصوبه برای توسعه و آبادانی شهرستان مبارکه به تصویب رسید

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: ۹۴ مصوبه برای توسعه و آبادانی شهرستان مبارکه در بیست و سومین سفر شهرستانی، مصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدرضا مرتضوی عصر پنجشنبه در پایان نشست شورای اداری مشترک استان و شهرستان در فرمانداری مبارکه، گفت: ۹۴ مصوبه لازم الاجرا برای توسعه و آبادانی شهرستان مبارکه در بیست و سومین سفر شهرستانی به این شهرستان به تصویب رسید.


وی ادامه داد: عصر امروز در شورای اداری مشترک استان و شهرستان به ۳۴ مصوبه خصوصی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه مبارکه و پنج مصوبه بصورت عمومی برای برخی زیرساخت‌های اقتصادی این شهرستان دست یافتیم.

استاندار اصفهان اظهار داشت: ۳۴ مصوبه دیگر نیز در حوزه زیرساختی، عمرانی و زیربنایی در حوزه های آب و فاضلاب، راه و شبکه های برق و دیگر ابنیه مورد نیاز شهرستان مبارکه به تائید و تصویب رسید تا با اجرای این مصوبات شاهد کاهش مشکلات و توسعه شهرستان مبارکه باشیم.

وی اضافه کرد: ملاقات مردمی با حضور مدیران کل و روسای دستگاه‌های اداری و معاونان استانداری در محل فرمانداری شهرستان مبارکه برگزار شد که ۸۳ نفر از مردم اقصی نقاط شهرستان مبارکه در این ملاقات مردمی حضور یافتند و برخی مسائل مردم در همین جلسه برطرف شد.

مرتضوی با بیان اینکه جلسه‌ای نیز با حضور نخبگان شهرستان مبارکه برگزار شد خاطرنشان کرد:مطالب خوبی در این نشست مطرح شد که مسیر را برای تصمیمات دقیق‌تر و مناسب‌تر در آینده استان اصفهان و شهرستان مبارکه هموار می‌کند.

به گزارش ایرنا، بیست‌ و سومین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و شورای اداری استان از صبح امروز پنجنشبه به شهرستان مبارکه رقم خورد.

شهرستان مبارکه با ۱۵۳ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha