تساوی استقلال و ملوان در نیمه نخست با درخشش حسینی

تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و ملوان در آخرین بازی هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با درخشش دروازه‌بان آبی‌ها بدون گل خاتمه پیدا کرد.

به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا، تیم‌های استقلال و ملوان امروز از ساعت۱۹:۳۰ دقیقه در آخرین بازی هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند.

قضاوت این بازی را سیدرضا مهدوی با کمک‌های میرمحمدی داود زاده و امیررضا آشور ماهانی بر عهده دارند.

استقلال پس از پیروزی پر گل در هفته اول، این هفته در ورزشگاه آزادی خالی به دنبال پیروزی و رسیدن به سه امتیاز کامل مسابقه است.

استقلال در این بازی نسبت به هفته اول با یک تغییر پا به میدان گذاشته است، روزبه چشمی در غیاب آرمین سهرابیان که آسیب دیده در قلب خط دفاعی به میدان رفته است.

از سوی دیگر ملوان با مهدی تارتار در هفته اول مقابل ذوب‌آهن شکست تلخی را متحمل شد و حالا در بیرون از خانه به دنبال کسب نتیجه قابل قبول مقابل تیمی است که با حاشیه‌ها و چالش‌های فراوانی روبه‌روست.

دقایق حساس

دقیقه ۳: ضربه کاشته مهدی مهدی پور با ضربه سر ابوالفضل جلالی همراه شد اما توپ با اختلاف کمی به خارج رفت.

دقیقه ۶: حرکت تکنیکی زائرکاظمینی در محوطه جریمه استقلال با خطای محمد حسین مرادمند همراه شد تا سیدرضا مهدوی به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد. مهران احمدی پشت این توپ ایستاد ولی سیدحسین حسینی با واکنشی تماشایی دروازه استقلال را بسته نگه داشت.

دقیقه ۱۸: شوت آرش رضاوند بازیکن آماده این روزهای استقلال پس از برخورد به مدافع ملوان به شکلی خطرناک از کنار دروازه این تیم راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۰: کرنر ارسالی از سوی مهدی‌پور با ضربه سر چشمی همراه شد ولی توپ با اختلافی کم راهی اوت شد.

دقیقه ۲۶: روی تکل به موقع ارسلان مطهری در محوطه جریمه، توپ به مهدی‌پور رسید و شوت محکم این بازیکن را اکبرمنادی مهار کرد.

دقیقه ۴۱: شوت مهران محمدی پس از برخورد با مدافعان استقلال به شکل خطرناکی راهی کرنر شد.

در نیمه نخست بوالفضل جلالی از داور کارت زرد دریافت کرد.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، کوین یامگا و ارسلان مطهری

ترکیب ملوان:

حسین منادی، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، مهران احمدی، میلاد شعبانلو، پیمان رنجبری، مسعود کاظمین، حسین صادقی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha