اختصاص پروازهای فوق‌العاده شیراز- نجف به مناسبت اربعین

شیراز-ایرنا-مدیرکل فرودگاه‌های فارس گفت: به مناسبت ایام اربعین حسینی، حداقل هشت پرواز فوق‌العاده از شیراز به مقصد نجف و بالعکس پیش‌بینی و انجام می شود. 

فخرالدین کشاورز شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: با توجه به لزوم خدمت‌رسانی به هموطنان و زائران در ایام اربعین حسینی(ع) و همچنین درخواست مسافران محترم در خصوص برقراری پرواز به نجف اشرف، شرکت هواپیمایی آتا در تاریخ‌های جمعه ۱۰ و ۱۷ شهریور ماه با استفاده از هواپیمای بوئینگ MD با ساعت ورود ۲۱:۲۰ و خروج ۲۲:۲۰ در مسیر نجف- شیراز- نجف اقدام به جابجایی مسافر می‌کند و سه پرواز دیگر نیز تا چند روز آینده اعلام برنامه خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس ادامه داد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی نیز با استفاده از ناوگان ایرباس ۳۲۱ به ظرفیت ۱۹۰ مسافر برای تاریخ‌های۱۶،۱۲،۱۱ و ۱۷ شهریور ماه سال جاری برنامه‌ریزی لازم را انجام داده است که ساعت پروازی و نحوه تهیه بلیط تا روز یکشنبه هفته آتی نهایی و اعلام خواهد شد.

اختصاص پروازهای فوق‌العاده شیراز- نجف به مناسبت اربعین

وی بیان کرد: تا کنون برقراری پروازهای فوق قطعی شده و مذاکرات با شرکت‌های هواپیمای کیش، کاسپین و ایرتور جهت افزایش پروازها در حال پیگیری است که نتایج آن به اطلاع شهروندان گرامی می رسد.

مدیر کل فرودگاه های استان فارس تاکید کرد:زائران اربعین حسینی می توانند بلیت پروازی را با قیمت مصوب سازمان هواپیمایی کشوری از طریق سایت شرکت های هواپیمایی به سهولت دریافت کنند.

وی یادآور شد: هم اینک شرکت هواپیمایی پارس به صورت برنامه ایی، روزهای پنج شنبه هر هفته در مسیر شیراز- نجف با ساعت خروج۰۴:۳۰ اقدام به جابجایی مسافر می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha