آزادگان، اسوه‌های مقاوت و الگویی برای نسل جوان هستند

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه گفت: امروز آزادگان در جامعه به عنوان اسوه‌های مقاومت و فداکاری الگویی ارزشمند برای نسل جوان هستند و تکریم آنان و خانواده ایثارگران وظیفه مسئولان و آحاد مردم است.

به گزارش ایرنا، «غلامرضاشهبازی» روز جمعه با حضور در منزل چند نفر از آزادگان شهرستان صحنه ضمن گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: نظام و ملت شریف ما در سایه ایثار،رشادت و فرهنگ مقاومت رزمندگان توانسته اقتدار پیدا کند.

وی عنوان کرد: پایمردی، صبر، مقاومت و تحمل شکنجه های سخت و طاقت فرسا توسط آزادگان عزیز در زمان اسارت هیچگاه فراموش نخواهد شد.

آزادگان، اسوه‌های مقاوت و الگویی برای نسل جوان هستند

شهبازی با بیان اینکه آزادگان گنجینه های هشت سال دفاع مقدس و سند زنده افتخار ملت غیور ایران اسلامی هستند، افزود: نباید فراموش کنیم میزهای مسئولیتی که به ما رسیده حاصل خون شهدا، صبر و ایثار جانبازان و آزادگان سرافراز است و باید از تمام توان برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

در این بازدیدها آزادگان به بیان خاطره گویی و مقاومت ها و سختی های خود و دیگر آزاده های قهرمان در زمان اسارت خود پرداختند.

همچنین بخشدار مرکزی، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده گردان زرهی ذوالفقار و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، فرماندار صحنه را همراهی کردند.

آزادگان، اسوه‌های مقاوت و الگویی برای نسل جوان هستند

در این سرکشی ها از آزادگان شیر محمدی، عسگر جعفری و نصراله مهروی و خانواده های آنها تجلیل شد.

شهرستان صحنه در ۵۵ کیلومتری شرق کرمانشاه و بر سر مسیر عتبات وعالیات قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha