۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85202528
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت گناباد: ولایت‌مداری اولویت جامعه است

گناباد-ایرنا- امام جمعه موقت گناباد گفت: ولایت مداری مردم و مسوولان از نیازهای مهم جامعه است و باید اولویت همه بخشها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام رضا مدنی امروز در خطبه‌های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ولایت مداری به عنوان خصوصیات بارز سپاه باعث منحصر به فرد شدن و وجه تمایز خدمات این ارگان نسبت به سایر بخشها شده است.

وی بیان کرد: سپاهیان همواره خواسته ولایت فقیه را بر خواست خود ترجیح می دهند.

امام جمعه موقت گناباد اضافه کرد: ولایت مداری باید به عنوان اولویت همه بخشها به خصوص در دفاع از ارزشهای اسلامی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: ما باید قبل از مراقبت از خانواده و نظام جمهوری اسلامی و انقلاب از خودمان پاسداری کنیم و اگر جلوی زیاده خواهی های نفس خود را نگیریم، این مساله در مقاطع حساس و بزنگاهها ما را به زمین می زند.

حجت الاسلام مدنی گفت: برخی توافقات در سطوح بین المللی نباید باعث شود که ماهیت استکباری و تجاوز کاری ها و ددمنشی های آمریکا فراموش شود، چراکه آمریکا از هیچ تلاشی بر علیه ملت ایران و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی طی بیش از ۴۰ سال گذشته دریغ نکرده است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha