۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۳۶
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85202647
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم اورژانس خراسان‌شمالی برای خدمت‌ به زائران عازم غرب کشور شد

بجنورد- ایرنا- تیم اورژانس خراسان شمالی با چهار دستگاه آمبولانس امروز ( جمعه ) برای ارایه خدمات پزشکی به زائران اربعین به مرز عراق اعزام شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی در حاشیه این اعزام در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: کاروان اعزامی به مرز عراق متشکل از ۱۸ نیروی متخصص اورژانس با چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس است.

دکتر جواد شاهین فر افزود: این نیروهای اعزامی تا ۲ هفته خدمات پزشکی و اورژانسی به زائران اربعین ارایه می دهند.

وی ادامه داد: این نیروها با استقرار در کنار جاده ها برای هرگونه حوادث احتمالی در آماده باش به سر می برند و این افراد تا ۲ روز بعد از اربعین نیز برای تداوم خدمات پزشکی در این مرز خواهند ماند.

شاهین فر گفت: جدای از این ۳۸ نیروی درمانی دیگر نیز برای ارایه خدمات پزشکی و بهداشتی به زائران اربعین حسینی به کشور عراق اعزام می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی تصریح کرد: این تیم درمانی متشکل از پزشک، پرستار و دارویار است که به صورت رایگان خدمات درمانی به زائران حسینی ارایه خواهند داد.

تاکنون هفت هزار و ۸۰۰ نفر از خراسان شمالی به صورت مقدماتی با مراجعه به سامانه سماح این سازمان برای اعزام به کربلا در ایام اربعین حسینی ثبت نام کردند.

پنج هزار نفر در حوزه سلامت خراسان شمالی خدمت رسانی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha