۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸
کد خبر: 85202661
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۲۷ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در شهرستان دشتی

۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸
کد خبر: 85202661
کشف ۲۷ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در شهرستان دشتی

بوشهر_ ایرنا _ جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۲۷ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در شهرستان دشتی خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ" سهام صالحی" روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وجود ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در چند نقطه مختلف در سطح شهر خورموج، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پس از هماهنگی های لازم قضائی در بازرسی از محل شناسایی شده تعداد ۲۷ دستگاه ماینر و ۲۱ دستگاه حلزونی قاچاق کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش ریالی دستگاه های کشف شده را ۶ میلیارد ریال اعلام کرده اند بیان کرد: در این راستا سه نفر دستگیر و به همراه پرونده مربوطه به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی عنوان کرد: استفاده از دستگاه های ماینر علاوه بر مضرات اقتصادی باعت اختلال در شبکه برق‌رسانی می‌شود، لذا از مردم عزیز تقاضا می شود برای کمک به اقتصاد و امنیت کشور خصوصا پیشگیری از اختلال در شبکه برق رسانی، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha