۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۱۵
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85202668
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ناکارآمد جلوه دادن دولت سیزدهم از اهداف حمله تروریستی حرم شاهچراغ است

خرم آباد - ایرنا - امام جمعه الیگودرز گفت: ناکارآمد جلوه دادن دولت موفق سیزدهم از اهداف و پشت پرده های حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام "مهدی سرلک" در خطبه های نماز جمعه الیگودرز افزود: پشت پرده این اقدامات؛ آمریکا و رژیم صهیونیستی می باشند که با هدف ایجاد اختلاف قومی و مذهبی بین مذاهب ساکن در استان فارس و همچنین ناکار آمد جلوه دادن دولت موفق سیزدهم در تامین امنیت انجام می شود.

وی اظهار داشت: دشمن وقتی مشاهده می کند دولت بدون تکیه بر برجام و با دیپلماسی عزتمندانه در حال نیل به اهداف می باشد اینگونه اقدامات شوم را طراحی می کند که از سازمان های حقوق بشر می خواهیم این ترورها را محکوم نمایند.

وی همچنین با اشاره به مشکلات مردم روستاهای اطراف امامزاده محمد بن حسن ( ع) الیگوردرز گفت: بهسازی جاده دسترسی به بقعه در زمره مصوبات سفر رییس جمهور قرار دارد اما هم اکنون عملیات آن کند است که انتظار می رود در تکمیل آن تسریع شود.

امام جمعه الیگودرز نبود پزشک در درمانگاه امامزاده را از دیگر مشکلات دانست و افزود: این مهم نیز از مصوبات سفر می باشد اما با اینکه اداره اوقاف ساختمانی در اختیار درمانگاه قرار داده است به گفته اهالی تنها همان روز مراسم افتتاح، پزشک در درمانگاه حضور داشت.

حجت الاسلام سرلک همچنین احداث پاسگاه انتظامی در این منطقه را از ضروریات دانست و تصریح کرد: امیدواریم مسوولان تامین نیرو و تجهیزات انتظامی را پیگیری نمایند.

وی همچنین بیان کرد:‌ نماز جمعه نعمت الهی و موجب وحدت مردم و مسوولان می شود؛ متعلق به هیچ شخص و جناحی نیست؛ بسیاری از توطئه های داخلی و خارجی از همین جایگاه خنثی شده است؛ جایگاه پیگیری مطالبات بحق مردم با رعایت اخلاق و حفظ حرمت اشخاص می باشد و بسیاری از مسوولان از همین تریبون با مردم سخن گفته اند.

وی همچنین با تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن گفت: آزادگان سر افراز سرمایه ها و قهرمانان بزرگ ما هستند که باوجود تحمل شکنجه های سخت؛ از ولایت و رهبری دست نکشیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha