مفقودشدگان در جنگل اَبر شاهرود پیدا شدند

شاهرود - ایرنا - بخشدار بسطام گفت: سه جوان گردشگر سبزواری که از روز گذشته در جنگل اَبر شاهرود مفقود شده بودند پس از ساعت‌ها جست وجوی گروه های امدادی و مردم محلی پیدا شدند.

حسن گرزین جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سه جوان سبزواری روز گذشته وارد جنگل اَبر شاهرود شدند و در آخرین تماس خود حدود ساعت سه بامداد امروز با خانواده‌هایشان از گم شدن در مسیر راه خبر داده بودند.

وی با بیان اینکه پس از اطلاع تمامی گروه‌های امدادی با هماهنگی فرمانداری ویژه شهرستان به منطقه اعزام شدند، ابراز کرد: هلال احمر، نیروی انتظامی، عوامل دهیاری، مردم محلی و همچنین تیمی از هلال احمر علی آباد کتول از استان گلستان برای پیدا شدن این جوانان ساعت‌ها تلاش کردند.

بخشدار بسطام: مفقودشدگان در جنگل اَبر شاهرود پیدا شدند

بخشدار بسطام اظهار کرد: ساعت ۱۷ امروز پس از جست و جوی فراوان گروه‌های امدادی این سه جوان در صحت و سلامت کامل پیدا شدند.

گرزین تاکید کرد: گردشگران جنگل اَبر به توصیه کارشناسان که در محل ورودی این جنگل مستقر هستند، توجه کنند و فقط در مسیرهای تعیین شده تردد کنند.

منطقه ابر در ۴۰ کیلومتری شمال شرقی شهرستان شاهرود در استان سمنان قرار دارد. این منطقه که به نام جنگل‌های ابر معروف است، در ارتفاعات آن به صورت چمنزار و یا مراتع‌ دارای درخت و در پایین‌دست آن جنگل با گونه‌های متنوع دیده می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha