۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۳
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85202840
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ورزشکار خراسان جنوبی صاحب سه مدال مسابقات بدنسازی شد

بیرجند - ایرنا - سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی گفت: بانوی ورزشکار استان در اولین دوره مسابقات تک لیفت قهرمانی باشگاه‌های کشور (انتخابی تیم ملی) صاحب سه مدال طلا، نقره و برنز شد.

رسول عراقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: «سهیلا سلیمانی» موفق به کسب سه مدال در رده سنی جوانان در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سه رشته لیفت با لوازم، لیفت بدون لوازم و میله الفن برگزار شد اظهار کرد: تنها ورزشکار شرکت کننده از خراسان جنوبی در این مسابقات با کسب مقام اول در رشته لیفت با لوازم، به مدال طلا دست یافت.

ورزشکار خراسان جنوبی صاحب سه مدال مسابقات بدنسازی شد

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی گفت: این ورزشکار در رشته میله الفن نیز موفق به کسب مقام دوم و مدال نقره و در رشته لیفت بدون لوازم مقام سوم و مدال برنز این مسابقات را به دست آورد.

وی ادامه داد: در این مسابقات ۲۵۰ بانوی ورزشکار کشور در وزن‌های منفی ۶۰، منفی ۷۰، منفی ۸۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم در رده‌های سنی جوانان زیر ۲۳ سال، بزرگسالان و پیشکسوتان با هم رقابت کردند و نفرات برتر به عضویت تیم‌ ملی در می‌آیند.

عراقی یادآور شد: اولین دوره مسابقات تک لیفت قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان ۲۵ مرداد و در بخش مردان ۲۶ و ۲۷ مرداد در قم برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha