۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۷
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85203032
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: آزادگان سرافراز اسطورهای پایمردی هستند

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: آزادگان سرافراز اسطوره صبر و مقاومت هستند و هر روز که از اسارت آن‌ها می‌گذشت، استقامت، صلابت و مردانگی دروجود آن‌ها محکم‌تر می‌شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان "علیرضا قاسمی فرزاد" در دیدار با مدیر ستاد کانون های مساجد استان همدان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: آزادگان به عنوان اسطوره‌های پایمردی با از خودگذشتگی برای پاسداری و دفاع از عزت، کیان و آبروی میهن اسلامی مردانه جنگیدند و با تحمل رنج دوری از وطن درس عزت، استقلال و سربلندی را برای هموطنان به ارمغان آوردند.

وی یادآور شد: آزادگان مردانی هستند که در روزهای سخت اعتقاد راسخ خود را از دست ندادند و حاضر نشدند برابر دشمن سر تعظیم فرود بیاورند.

استاندار همدان اظهار داشت: حمایت و پشتیبانی خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان از مسئولان می‌تواند در برداشتن گام‌های محکم، مؤثر باشد.

استاندار همدان: آزادگان سرافراز اسطورهای پایمردی هستند

قاسمی فرزاد گفت: کارنامه سراسر افتخار این اسوه‌های بردباری و استواری، الگویی جاودانه از ایمان، جهاد و مقاومت است که حقانیت دفاع مقدس مردم ایران، عظمت اسلام و اقتدار ایران اسلامی را در برابر جهانیان به اثبات رسانده است.

وی گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به تکلیف جهاد در مقابل دشمن و رضای الهی عمل کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان نیز در این دیدار گفت: آزادگان، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند چرا که پیام و سیره آن ها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است.

حجت الاسلام "علی عزیزی" افزود: آزادگان در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در میان کینه توزی دشمنان و تلخ کامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.

"حجت الاسلام عزیزی"، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان به مناسبت سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی با "علیرضا قاسمی فرزاد" استاندار آزاده همدان و "محمدرضا غلامی پاک"، مشاور اجرایی و مدیر کل حوزه استاندار همدان به پاس مجاهدت های هشت سال دفاع مقدس و دوران اسارت دیدار و به پاس مجاهدت های دوران اسارت از آنها قدردانی و تجلیل کرد.

استاندار همدان علاوه بر سال ها حضور در جبهه های دوران دفاع مقدس و ۴۵ درصد جانبازی، دارای ۶۶ ماه سابقه اسارت در زندان های رژیم بعث است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha