۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85203237
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهمترین خبرهای قضایی و تعزیراتی چهارمحال و بختیاری
عکس تزئینی است

شهرکرد-ایرنا-بازداشت سه نفر از مخلان نظم و امنیت در شهرکرد و جریمه صاحب گردوی قاچاق از مهمترین خبرهای قضایی و تعزیراتی چهارمحال و بختیاری در روز شنبه ۲۸ مردادماه است.

معاون دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: سه نفر از مخلان نظم و امنیت جامعه که روز چهارشنبه در خیابان ملت شهرکرد اقدام به درگیری و ایجاد رعب و وحشت بین مردم کرده بودند، با صدور قرار بازداشت شدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادسرا عمومی و انقلاب شهرکرد، مهدی عسگری افزود: با توجه به مطالبه ساکنان خیابان کاشانی، پنج خودرو که اقدام به دور دور و سلب آرامش همشهریان کرده بودند نیز توقیف شدند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ حقوق عامه مردم گفت:خودروهایی که در هر ساعت از شبانه‌روز اقدام به حرکات مخاطره آمیز و ایجاد مزاحمت برای شهروندان بنمایند، مطابق مقررات توقیف و به پارکینگ دلالت می‌گردند.

قاچاقچی گردو در چهارمحال و بختیاری جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: قاچاقچی ۱۵ کیسه گردو در شهرستان بروجن به پرداخت افزون بر یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان، سعید فلاح روز شنبه افزود: پرونده قاچاق ۳۳۹ کیلوگرم گردو به ارزش ۴۶۰ میلیون ریال در شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان بروجن رسیدگی شد و پس از بررسی به دلیل ارائه نکردن مدارک لازم، حمل کالا با وسیله نقلیه مخصوص حمل مسافر و داشتن ۲ فقره سابقه محکومیت متهم، تخلف قاچاق را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش ایرنا، در سه ماهه نخست سالجاری در بخش قاچاق کالا و ارز ۴۵۴ فقره پرونده به شعب این اداره‌کل وارد و ۴۵۷ پرونده با محکومیت بیش از یک هزار و ۹۴ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال رسیدگی و مختومه شد.

در استان چهارمحال و بختیاری ۶ شعبه تعزیرات حکومتی در شهرهای شهرکرد، بروجن، لردگان، اردل و فارسان و پنج هیات رسیدگی به تخلفات صنفی فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha