خدمات باکیفیت به زائران اربعین اولویت نخست سازمان راهداری است

قم - ایرنا - معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با اشاره به اینکه تمرکز اصلی بر ارائه خدمات باکیفیت به زائران اربعین است، گفت: تجهیزات و بخش مهمی از توان این سازمان بر خدمات‌دهی مطلوب به زائران پیاده‌روی میلیونی اربعین متمرکز شده‌است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا اکبری روز شنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم، افزود: خدمت‌رسانی مطلوب به زائران اربعین و اتمام پروژه‌های در دست احداث، اولویت اصلی سازمان راهداری در مباحث مربوط به راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در روزهای پیش رو است.

وی ادامه داد: استان قم به‌خاطر وضعیت پرتردد محورهای ورودی و خروجی و قرارگیری در محور و شاهراه مواصلاتی کشور و ویژگی‌های ترانزیتی و به‌خصوص فرهنگی آن در سطح ملی و جهانی، نیازمند ارائه خدمات باکیفیت‌تری است.

خدمات باکیفیت به زائران اربعین اولویت نخست سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است

وی اضافه کرد: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور نیازمند مدیران و نخبگانی است که بتوانند، ایده‌ها و طرح‌های موجود در این حوزه را عملیاتی کنند.

مدیرکل سابق راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم نیز در ادامه این آیین، گفت:‌ طی ۲ سال گذشته ۶۶ نقطه حادثه‌خیز استان قم سالم‌سازی شده‌است.

حسین زنجیرانی ادامه داد: همچنین در ۲ سال گذشته بهسازی حدود ۱۰۰ پل در استان قم آغاز شده که بخش مهمی از آنها به مدار بهره‌برداری رسیده و بقیه نیز در آستانه اتمام عملیات عمرانی هستند.

آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم با حضور رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور برگزار و طی آن ضمن قدردانی از خدمات ۲ساله «حسین زنجیرانی»، «محمد پورتیموری» به‌عنوان سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان معرفی شد. زنجیرانی مدتی است که به‌عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی قم منصوب شده‌است.

خدمات باکیفیت به زائران اربعین اولویت نخست سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha