۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶
کد خبر: 85203321
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش در سراسر فارس آغاز به کار کرد

شیراز - ایرنا - رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش فارس از راه‌اندازی ۵۰ مرکز انتخاب رشته در سراسر این استان خبر داد و گفت: این مراکز تا آخرین روز انتخاب رشته فعال هستند.

طیبه رحیمی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این پایگاه‌ها در ۵۰ منطقه آموزش و پرورش در همه شهرهای استان راه اندازی شده و تا ۱۰ روز در ۲ نوبت صبح و عصر فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: در هر پایگاه انتخاب رشته پنج مشاور مجرب در زمینه انتخاب رشده فعالیت می‌کنند و هر یک در این دوره ۱۰ روزه می‌توانند حدود ۵۰ داوطلب را برای مشاوره پذیرش می‌کنند.

رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: هر داوطلب در ۲ نوبت ۴۵ دقیقه‌ای از خدمات مشاوره انتخاب رشته استفاده می‌کند.

رحیمی عنوان کرد: در این جلسه‌ها به داوطلبان در محورهای بررسی کارنامه، آشنایی با اولویت‌بندی و تهیه لیست ۱۵۰ رشته انتخابی، بازنگری و چینش فهرست انتخاب رشته و معرفی رشته‌های دانشگاهی مشاوره داده می‌شود.

۵۰ پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش در سراسر فارس آغاز به کار کرد
پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش در شیراز

وی گفت: پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش در سراسر فارس در نوبت صبح از هشت تا ۱۳ و در نوبت عصر از ۱۴ تا ۲۰ فعال هستند و به طور میانگین هر پایگاه روزانه ۴۰ تا ۵۰ داوطلب را پذیرش می‌کنند.

رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش فارس ادامه داد: مشاوره‌ انتخاب رشته در پایگاه‌های آموزش و پرورش با تعرفه دولتی ارائه می‌شود.

امسال ۷۰ هزار و ۹۲۶ داوطلب از استان فارس در آزمون سراسری ۱۴۰۲ شرکت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha