۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85203418
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استقرار ۹۰ درصد موکب‌های مرز شلمچه انجام شده است

۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۷
کد خبر: 85203418
استقرار ۹۰ درصد موکب‌های مرز شلمچه انجام شده است

آبادان - ایرنا - رئیس کمیته جذب مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی شلمچه گفت: تا کنون ۹۰ درصد از موکب‌های مردمی در مرز شلمچه مستقر شدند و تا ۲روز آینده دیگر موکب‌ها آماده خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خواهند شد.

مکی یازع شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کار خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی توسط موکب‌های آبادان از ابتدای ماه صفر در مرز شلمچه آغاز و تا یک هفته بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

رئیس کمیته جذب مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی شلمچه گفت: امسال طبق برنامه‌ریزی انجام شده ۴۵۰ موکب از فلکه مقاومت خرمشهر تا نقطه صفر مرزی در شلمچه مستقر هستند تا به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی کنند.

یازع بیان کرد: همچنین ۵۰ موکب نیز در مسیر بازگشت زائران اربعین حسینی در مرز بین المللی شلمچه پیش‌بینی شده تا زائران در راه بازگشت به لحاظ اسکان و تغذیه با مشکل روبه‌رو نباشند.

وی افزود: همچنین ۶ موکب آبادانی برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی عازم عراق شدند تا به در راه استقبال از زائران کمک کنند.

رئیس کمیته جذب مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی مرز شلمچه گفت: با مشارکت مردم، مرز شلمچه به شهرک امام حسین(ع) تبدیل شده و شور حسینی در این منطقه موج می‌زند.

یازع بیان کرد: از روز گذشته توزیع یخ بین موکب‌داران آغاز شده تا آب خنک به زائران داده شود، همچنین آب معدنی‌هایی که جمع آوری شده بین موکب‌ها در حال تقسیم است.

وی با بیان اینکه ۹۵ درصد موکب‌ها در شلمچه مردمی هستند، اظهار کرد: از مردم انتظار می‌رود کمک‌های خود را به موکب‌ها داشته باشند تا کم و کاستی برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی نداشته باشیم.

به گزارش ایرنا، حرکت تدریجی زائران اربعین حسینی به سمت مرزهای چذابه و شلمچه از ابتدای ماه صفر شروع شده و تا چند روز مانده به اربعین به اوج خود می‌رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha