مشارکت حداکثری در انتخابات باعث عزتمندی انقلاب خواهد شد

شهرکرد -ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال وبختیاری با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات پیش رو گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات باعث عزتمندی انقلاب و نظام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، محسن حسین‌میرزایی روز شنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان افزود: انتخابات مظهر قدرت ملی است و افزایش مشارکت در انتخابات، انسجام داخلی و اقتدار بین‌المللی کشور را در همه عرصه‌ها به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه اسفند امسال ۲ انتخابات مهم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری برگزار خواهد شد، گفت: پیش ثبت‌نام انتخابات با استقبال خوبی به پایان رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری به اطلاع‌رسانی خوب و استقبال اقشار مختلف برای پیش‌ثبت‌نام اشاره کرد و افرود: ۶۸۲ نفر در پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور برای رقابت ثبت‌نام کردند که این تعداد داوطلب در تاریخ استان بی‌سابقه بوده است.

حسین میرزایی افزود:۶۰ درصد از داوطلبان استان در رده سنی۳۰ تا ۴۵ سال هستند که این آمار نشان می‌دهد که جوانان عزم خود را برای خدمت به استان و کشور جذب کرده‌اند و وارد میدان شده‌اند تا با حضور در مجلس برای رفع مشکلات کشور برنامه‌ریزی کنند.

وی اظهار داشت: ۱۰۸ نفر از پیش ثبت‌نامی‌ها در استان با مدرک تحصیلی دکترا هستند و حضور و اقبال زنان در این دوره از انتخابات بالا بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در کشور ایران مردم مَحرم‌ترین افراد به نظام و دولت هستند و هیچ چیز نباید از مردم پوشیده بماند و آحاد مردم باید مطلع شوند، افزود: در ستاد انتخابات استان، عزم است که کار را شفاف جلو ببریم و چیزی برای مردم پنهان نداشته باشیم و اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح انجام شود.

حسین‌میرزایی افزود: در انتخابات باید بی‌طرفی مطلق باشد تا زمینه مشارکت و اقبال عمومی برای حضور در پای صندوق رای افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت لازمه برگزاری انتخابات است که مانند یک زنجیر به هم مرتبط است، گفت: با حضور اقشار مختلف مردم شاهد حضور خوب در مرحله پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس بودیم.

حسین‌میرزایی بر برگزاری جلسات مختلف با حلقه‌های میانی، اقشار مختلف، فرهنگیان، دانشجویان و دانش‌آموزان برای افزایش مشارکت تاکید کرد و گفت: همه ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی باید برای افزایش مشارکت مردم تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با تاکید بر رفع مشکلات فرهنگی استان افزود: توجه به مسایل فرهنگی زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه کتاب و فرهنگ ترویج کتابخوانی، بر احداث کتابخانه دستنا و بازفت تاکید کرد و گفت: اگر امکان احداث کتابخانه وجود ندارد کتابخانه در روستای مجاور انتقال داده شود و در خصوص کتابخانه بازفت نیز چنانچه زمین بهتری فراهم نشود در همان محل پیشنهادی عملیات احداث آغاز شود.

وی بر اجرای هر چه سریعتر عملیات کتابخانه رودکی شهرکرد تاکید کرد وگفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز و زمستان فرصت کار و عملیات عمرانی در استان محدود است و باید هرچه سریعتر عملیات‌های طرحهای عمرانی در استان آغاز شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۱ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha