۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85203515
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ تکواندو منطقه‌ یک کشور در زنجان آغاز شد

۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷
کد خبر: 85203515
لیگ تکواندو منطقه‌ یک کشور در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - هفته پایانی و اختتامیه لیگ منطقه‌ یک کشور در رده نونهالان روز شنبه در بخش دختران با حضور ۲۵۰ ورزشکار در مجموعه ورزشی مادران و کودکان شهر زنجان آغاز شد.

رییس هیات تکواندو استان زنجان در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا سطح کمی و کیفی رقابت ها را بالا عنوان کرد و گفت: رقابت ها بسیار فشرده است چون استان های شرکت کننده بازیکنان توانمندی را رهسپار این مسابقات کرده اند.

علی سپهری با بیان اینکه در مجموع ۱۴ تیم در لیگ نونهالان در بخش دختران و پسران شرکت کرده اند، اظهار داشت: این استان نیز برای حضور پرشور در مسابقات ۳۳ ورزشکار را در بخش پسران و ۳۲ ورزشکار را در بخش دختران اعزام کرده است.

این مسوول هیات ورزشی استان زنجان ادامه داد: بررسی ها بیانگر آن است نونهالان پسر زنجان از شانس بیشتری برای کسب مقام در این رقابت ها برخوردار هستند.

سپهری افزود: سه تیم اول بخش تکواندوی نونهالان دختران و پسران برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب می شوند.

لیگ تکواندو منطقه‌ یک کشور در زنجان آغاز شد

وی اظهار داشت: مسابقات لیگ منطقه ای تکواندو با حضور ورزشکاران استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و زنجان به تعداد ۱۴ تیم در بخش دختران و پسران در حال برگزاری است.

به گفته وی، ۴۸ داور قضاوت رقابت های تکواندوی نونهالان دختر و پسر را برعهده دارند که سهم این استان ۱۰ داور است.

هفته پایانی هفدهمین دوره مسابقات لیگ منطقه‌ای نونهالان کشور به میزبانی زنجان طی ٢٨ و ٢٩ مرداد ماه سال جاری در حال برگزاری است.

رقابت های نونهالان پسر از فردا آغاز می شود و در مجموع ۵۰۰ ورزشکار در این رقابت ها به میدان می روند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha