شهادت یک سرباز وظیفه انتظامی در شهرستان بیضا فارس

شیراز - ایرنا - فرمانده انتظامی فارس از شهادت یک سرباز وظیفه و مجروح شدن یک سرباز وظیفه دیگر در درگیری با اشرار در شهرستان بیضا این استان خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارس، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از درگیری با اشرار در شهرستان بیضا خبر داد و گفت:‌ این حادثه یک شهید و یک مجروح تاکنون به جای گذاشته است.

وی افزود:‌ دو سرباز وظیفه در حال انتقال یک زندانی سارق از دادسرا به زندان بوده‌اند که مورد حمله مسلحانه قرار گرفتند و در این قضیه سرباز وظیفه رامین جوکار به شهادت رسید.

حبیبی با بیان اینکه یک سرباز دیگر نیز در این حادثه مجروح شده است، گفت: سارق نیز در این حادثه مجروح و دستگیر شده است.

 فرمانده انتظامی استان فارس  از دستگیری یک سارق سابقه دار که اقدام به تیراندازی و به شهادت رساندن یک سرباز کرده بود، خبر داد.

سردار "رهام بخش حبیبی در تشریح این خبر اظهار داشت: صبح امروز بیست و هشتم مردادماه یک سارق سابقه دار حین انتقال از دادسرا برای اعزام به زندان با مامورین درگیر می شود و متاسفانه در این درگیری بر اثر تیراندازی سارق، سرباز وظیفه "رامین جوکار" به شهادت میرسد و یک سرباز دیگر نیز مجروح و به مرکز درمانی منتقل می شود.

سردار حبیبی اضافه کرد: مامورین حاضر در محوطه برای پیشگیری از آسیب دیدن بیشتر ماموران، ضمن رعایت قانون به کارگیری سالح به سمت سارق تیراندازی که پس از مجروح شدن دستگیر و به مرکز درمانی منتقل گردید. فرمانده انتظامی استان فارس در پایان اظهار داشت: خوشبختانه حال عمومی سرباز مجروح رضایتبخش است.

شهرستان بیضا در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال غرب شیراز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha