دختران تکواندوکار ایران در اردوی شاهرود به ۸۰ درصد آمادگی رسیدند

شاهرود - ایرنا - سرمربی تیم تکواندو نونهالان دختر کشور گفت: تکواندوکاران شرکت‌کننده در مرحله نهایی اردوی تمرینی ۱۲ روزه در شاهرود به مرز آمادگی ۸۰ درصدی رسیدند.

نیلوفر صفریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی تمرینی ۱۲ روزه تیم تکواندو نونهالان دختر کشور که از ۱۷ مرداد در شاهرود آغاز شد، براساس اهداف پیش‌بینی شده، به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه در این اردو تمرینی ۱۰ تکواندوکار حضور داشتند، ابراز کرد: تمرینات هوازی، آماده‌سازی انتقال به تمرینات غیرهوازی و همچنین تمرینات سرعتی در دستور کار این اردو قرار داشت.

صفریان با بیان اینکه تمرینات جسمانی در اواخر این اردو کاهش یافت، اظهار کرد: آمادگی روحی و روانی برای ادامه اردو در دستور کار قرار گرفت و به همین منظور کلاس مشاوره‌ای برای تقویت روحی این نونهالان برگزار شد.

دختران تکواندوکار ایران در اردوی شاهرود به ۸۰ درصد آمادگی رسیدند

سرمربی تیم تکواندو نونهالان دختر کشور به برگزاری رقابت‌های جهانی اشاره کرد و گفت: این رقابت‌ها از ششم تا نهم شهریور در کشور بوسنی و هرزگوین برگزار می‌شود، کسب یکی از سکوهای جهانی در این دوره از مسابقات هدفگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه تکواندوکاران حاضر در این اردو ۲۹ و ۳۰ مردادماه در کنار خانواده‌های خود استراحت می‌کنند، ابراز کرد: مقدمات حضور این ورزشکاران در رقابت‌های جهانی در تهران فراهم می‌شود.

صفریان برگزاری اردو تمرینی در شاهرود را بسیار مفید عنوان کرد و افزود: سالن‌های تمرین و بدنسازی و پیست مناسب موجب شد تا به بخش زیادی از اهداف خود در این اردو دست یابیم.

سرمربی تیم تکواندو نونهالان دختر ایران از مساعدت و همکاری سعید نوروزی عجم رییس هیات تکواندو استان سمنان و سهیل مولانا مدیر باشگاه مولانا در تهیه امکانات مورد نیاز اردو قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، «پروین کشاورز» از قزوین و «فاطره مطهری» از مازندران مربیانی بودند که در این اردو تیم را همراهی کردند.

این اردو آمادگی در باشگاه قهرمانی مولانا واقع در مجموعه آبشار با حضور نونهالانی از استان‌های سمنان، تهران، مازندران، اصفهان، البرز و یزد برگزار شد.

«هلیا ابراهیمیان» تکواندوکار شاهرودی از استان سمنان در این مرحله از اردوی تمرینی حضور داشت.

۷۵۰ تکواندوکار و ۳۰ مربی و داور این رشته ورزشی در شهرستان شاهرود فعالیت دارند و بیش از سه هزار نفر در رشته‌های رزمی مختلف مشغول ورزش هستند.

شهرستان شاهرود در شرق استان سمنان به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر سال میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha