سارقان حرفه‌ای در شهرهای کرمانشاه و سرپل ذهاب دستگیر شدند

کرمانشاه – ایرنا – ماموران انتظامی استان کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته سارقان حرفه ای قطعات خودرو در شهرهای کرمانشاه و سرپل ذهاب با ۲۳ فقره سرقت را دستگیر و یک هزار و ۷۱۰ کیلو گرم مرغ قاچاق در شهرستان ثلاث باباجانی و ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در روانسر را کشف کردند.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران از کشف ۱۳ فقره سرقت محتویات خودرو با تلاش ماموران پلیس خبر داد و گفت: پس از وقوع چند مورد سرقت قطعات و محتویات خودرو در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ «علیرضا دلیری» اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۸ سجادیه با انجام کارهای اطلاعاتی سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اعتراف سارق به ارتکاب ۱۳ فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهر کرمانشاه، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو در سرپل‌ذهاب

فرمانده انتظامی شهرستان سرپلذهاب از کشف ۱۰ فقره سرقت محتویات خودرو با تلاش ماموران پلیس خبر داد و گفت: پس از وقوع چند مورد سرقت قطعات و محتویات خودرو در شهر سرپلذهاب رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۱ مرکز با استفاده با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سرهنگ «نوذر شاه حسینی» با اشاره به اعتراف سارق به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهر سرپل‌ذهاب، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۱۷۱۰ کیلو گرم مرغ قاچاق در شهرستان ثلاث باباجانی

فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی از کشف تعداد ۵۰۰ قطعه مرغ قاچاق به مقدار ۱۷۱۰ کیلوگرم در این شهرستان خبر داد و گفت: مامورین انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

سرهنگ "شهرام کسانی" در تشریح این خبر افزود: ماموران در بازرسی بعمل آمده از این خودرو ۵۰۰ قطعه مرغ قاچاق به وزن هزار و ۷۱۰ کیلوگرم و به ارزش یک میلیاردو دویست میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی اضافه کرد: در این راستا خودرو توقیف و راننده خودرو جهت صدور حکم لازم به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران ایستگاه بازرسی خراجیان در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی حین کترل خودرو های عبوری به یک دستگاه نیسان حامل سوخت مشکوک شده و آن را جهت بررسی متوقف کردند.

سرهنگ "احمد رستمی" اظهار داشت: در بازرسی انجام گرفته از وسیله نقلیه توقیفی، ۲ هزار لیترسوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۶۰۰میلیون ریال کشف شد.

وی از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به مراجع قضایی خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha