۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۲۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85203869
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکهزار سرویس اتوبوس به زائران بوشهری اربعین اختصاص یافت

بوشهر-ایرنا- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته یکهزار دستگاه اتوبوس به جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از استان بوشهر به مرز شلمچه اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالکریم اختر شناس روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۲ مرداد پیش فروش بلیت‌های اتوبوس برای اعزام زائران به مرز شلمچه آغاز شده و قیمت بلیت بر اساس اعلام ستاد اربعین مرکزی برای اتوبوس‌های کلاسیک نفری ۳۴۹ هزار تومان و اتوبوس‌های ویژه ۵۸۶ هزار تومان از مرکز استان تعیین شده است.

وی بیان کرد: قیمت‌های یاد شده برای سایر شهرستان‌ها نسبت‌به فاصله تا مرز متغییر است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: از متقاضیان درخواست می شود به صورت حضوری از طریق پایانه‌ها و یا درگاه اینترنتی www.safar۷۲۴.com برای خرید بلیط اربعین اقدام کنند.

اخترشناس ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی ها، برای جابجایی ۱۰۰ هزار زائر اربعین سرویس دهی انجام می شود که علاوه بر آن هم استانی‌ها می توانند با مشارکت در نذر سفر زائران حسینی را به مرز برسانند.

وی افزود: به دلیل حجم ترافیک زیاد در روزهای نزدیک به اربعین با هدف افزایش ایمنی ترددها، از پنجم تا بیستم شهریور برای کامیون‌های باری محدوده ترافیکی در نظر گرفته شده است.

اخترشناس تاکید کرد: مردم در صورتی که بتوانند بازگشت خود از سفر را به چند روز قبل از اربعین هدایت کنند، خدمات بهتری دریافت می‌کنند.

ناوگان حمل و نقل عمومی استان بوشهر سال گذشته ۲۰ هزار نفر را به مرز شلمچه و ۲۱ هزار نفر را از همین مرز به استان بوشهر جابجا کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha