مصوبات نخستین هفته جهادی خدمت در شهرک امام خمینی (ره) اسلامشهر چه بود؟

اسلامشهر - ایرنا - وقتی مشکلات یک بخش دست و پای توسعه را می‌گیرد و گاهی دیوان سالاری اداری مانع از خدمت رسانی شایسته می شود؛ اینجاست که کار جهادی راهگشا بوده و از این رو هفته جهادی خدمت در شهرک امام خمینی (ره) اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، کار جهادی یکی از مشخصه های دولت مردمی برای حل مشکلاتی است که سالهاست تلنبار شده و پیگری برای رفع این معضلات در شهرستان های استان به ویژه اسلامشهر به صورت مستمر انجام می شود.

از این رو نخستین «هفته جهادی خدمت» از شنبه ای که گذشت در این شهرستان کلید خورد و میزبان مسجد امیرالمومنین (ع) شهرک امام خمینی(ره) /مسکن مهر ضیاءآباد اسلامشهر بود.

در این جلسه فرماندار و مسئولان ادارات شهرستان و البته شهردار اسلامشهر حضور یافتند و مشکلات بررسی و راه های رفع آن ها مطرح شد.

حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر در سخنانی در این جلسه با بیان اینکه «هفته جهادی خدمت» با محوریت ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار شهرستان و با مشارکت تمامی ادارات و دستگاهها در محلات مختلف بویژه محلات کم برخوردار برگزار خواهد شد، افزود: امروز شاهد آغاز برگزاری نخستین «هفته جهادی خدمت» در این شهرک هستیم که تا روز پنج شنبه با ارائه خدمات مختلف و برگزاری میز خدمت ادارات در طول هفته ادامه خواهد داشت.

مصوبات نخستین هفته جهادی خدمت در شهرک امام خمینی (ره) اسلامشهر چه بود؟

وی با بیان اینکه هفته گذشته در جلسه ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار اولویتها و مسائل و مشکلات شهرک امام خمینی (ره) با حضور مدیران مربوطه در فرمانداری احصاء و مورد بحث و بررسی قرار گرفت، گفت: یکی از مهمترین درخواست های ساکنان این شهرک صدور اسناد مالکیت واحدهای مسکن مهر است که اداره مسکن و شهرسازی غرب استان تهران با همکاری اداره ثبت اسناد و بانک مسکن باید به صورت ویژه این درخواست مهم و بحق مردم را پیگیری کند.

فرماندار اسلامشهر همچنین به کمبود سرانه های مختلف در شهرک امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: در جلسه ای که هفته گذشته با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران در محل فرمانداری برگزار شد، مقرر شد یک دبیرستان ۱۲ کلاسه برای دانش آموزان متوسطه دوم در این شهرک احداث شود.

حبیبی با اشاره به کمبود سرانه های ورزشی این محله اظهار داشت: در کنار اجرای بازسازی چمن ورزشگاه هفت هزار نفری شهید سلیمانی که با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار انجام خواهد شد احداث یک زمین چمن مصنوعی نیز در این ورزشگاه در دستور کار قرار دارد تا مورد استفاده جوانان ساکن در مسکن مهر قرار گیرد.

این مسئول در ادامه به ارائه خدماتی همچون ارتقای کیفی داروخانه مسکن مهر، نصب پل عابر پیاده در محل ورودی این شهرک از بلوار حضرت معصومه (س)، زیباسازی مدارس و فضاهای مربوطه موجود در این محله و راه اندازی ایستگاه ورزش صبحگاهی و اختصاص مربی ورزش به صورت ثابت در بوستان محله امام خمینی(ره) توسط دستگاههای ذیربط اشاره و خاطرنشان کرد: ارتقای خدمات دهی شهرداری بویژه در مجتمع ها، افزایش سرانه فضای سبز و تبدیل بخشی از فضای سبز این محله به پارک کودکان و تامین روشنایی معابر اصلی و ورودی های شهرک نیز در دستور کار خواهد بود.

مصوبات نخستین هفته جهادی خدمت در شهرک امام خمینی (ره) اسلامشهر چه بود؟

فرماندار اسلامشهر همچنین با بیان اینکه شهرداری اسلامشهر احداث بازارچه میوه و تره بار در این محله را در دستور کار دارد، یادآور شد: برپایی میز خدمت ادارات، برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی، هنری و نمایشی در محوطه مسجد امیر المومنین (ع) و اجرای دوره های آموزشی کوتاه مدت در رشته های مختلف شامل مهارتی، هنری، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی نیز در این هفته انجام خواهد شد.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha