همدانی: جدال استقلال با سپاهان همیشه حساس و دشوار است/خواسته‌های نکونام برآورده نشد

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تقابل‌های استقلال و سپاهان آنهم در اصفهان همیشه حساس و زیبا بوده و امید زیادی دارم تا آبی‌پوشان بتوانند روند خوب خود را در هفته سوم نیز ادامه دهند.

ستار همدانی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص برتری استقلال در هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: آنچه اهمیت داشت، رسیدن به برتری و کسب دومین بُرد متوالی بود. به تیمی که برنده از زمین خارج شود سه امتیاز را می‌دهند و استقلال در وهله اول باید به دنبال برتری باشد و در آینده به ارائه بازی بهتر و روان‌تر فکر کند.

وی افزود: گل زدن از روی کرنر یا ضربات ایستگاهی، یک تاکتیک است و این تاکتیک به بهترین شکل برای استقلال در دیدار با ملوان در زمین پیاده شد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال پیش از شروع فصل با حاشیه‌ها و چالش‌های زیادی همراه بود. این تیم بر خلاف سایر مدعیان، تقویت نشد و برنامه‌های مربیان به اجرا در نیامد. جواد نکونام حالا به این نتیجه رسیده است که با همین نفرات و بازیکنانش، بجنگد و تلاش کند.

همدانی کرد: استقلال با تیمی در هفته سوم بازی دارد که در این فصل و در دو هفته ابتدایی لیگ برتر نتایج خوبی گرفته است. سپاهان پنج گل زده و رقیب سرسختی برای آبی‌پوشان است.استقلال در اصفهان کار سختی را پیش‌رو دارد اما آنها برای رسیدن به هدف خود تلاش خواهند کرد و امیدوارم وقتی سوت پایان بازی شده شد، استقلالی‌ها شادترین نفرات باشند.

وی تاکید کرد: اتفاق مثبتی را که در استقلال در دو هفته ابتدایی لیگ می‌بینم تاکتیک و زوج‌سازی بازیکنان این تیم است. چشمی و مرادمند در خط دفاع، یامگا و صالح حردانی در جناح راست، جعفر سلمانی و ابوالفضل جلالی در منطقه چپ و در خط هافبک، زبیر نیک‌نفس و مهدی مهدی‌پور، زوج‌های خوبی را تشکیل داده‌اند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: تاکید می‌کنم استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور چهار تیمی هستند که برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کنند. مطمئن باشید، این تیم‌ها رقابت جذابی برای تصاحب جام خواهند داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha