۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۱۷
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85203976
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ضرورت شاداب سازی مدارس خوزستان با طرح «شهید عجمیان»

اهواز- ایرنا- مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان‌گفت: شاداب سازی مدارس استان با استفاده از طرح شهید عجمیان از سوی مدیران نواحی آموزشی انجام شود.

به گزارش ایرنا مسعود حمیدی نژاد امروز شنبه در جمع مدیران آموزشگاه های متوسطه استان بیان کرد: مدیران مدارس مجریان طرح‌ها و برنامه‌های مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان هستند.

وی گفت: مهمترین نقش در تحقق اهداف سند تحول بنیادین را مدیران مدارس به عنوان راهبران اصلی سند ایفا می‌کنند و بدون نقش آفرینی فعال مدیران مدارس هیچ برنامه و طرحی با موفقیت اجرا نخواهد شد و بر این اساس است که سند تحول بنیادین جایگاه مهمی برای مدیر مدرسه تعریف و تبیین کرده است.

حمیدی نژاد اظهار کرد: شاداب سازی مدارس با استفاده از ظرفیت طرح شهید عجمیان و دانش آموزان و نیروهای جهادی، امیدآفرینی و تبیین دستاوردها و اهداف انقلاب برای دانش آموزان از جمله مهمترین وظایف و راهبردهای مدیران مدارس در سال تحصیلی جدید است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به هدایت تحصیلی ۶۷ هزار دانش آموز خوزستانی بیان کرد: مهمترین مرحله تحصیلی دانش آموزان بحث هدایت تحصیلی است که مدیران مدارس باید به این حوزه حساس باشند و به مقوله توسعه متوازن بین رشته‌ای و هدایت دانش آموزان به سمت رشته‌های فنی و مهارتی توجه کنند.

به گزارش ایرنا، طرح شهید عجمیان از سال گذشته برای زیباسازی و شاداب سازی مداری اجرا شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان برای قوت بخشیدن به این طرح درخواست تامین اعتبار کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha