۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۷:۴۹
کد خبر: 85203995
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یزد بعنوان استان "طرح ملی محله محور" انتخاب شد

۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۷:۴۹
کد خبر: 85203995
یزد بعنوان استان "طرح ملی محله محور" انتخاب شد

یزد-ایرنا- دستیار استاندار یزد در امر مردمی‌سازی دولت گفت: نخستین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت با حضور ریاست محترم جمهوری برگزار و یزد به‌عنوان استان هدف اجرای طرح ملی محله محور انتخاب و از استاندار یزد نیز قدردانی شد.

"مسعود پارسافر" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت، صبح روز شنبه با حضور آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور، نخبگان، حلقه های میانی، شبکه دستیاران مردمی سازی و مسئولان در سالن اجلاس برگزار شد.

وی ادامه داد: در این اجلاسیه مهران فاطمی استاندار یزد بعنوان تنها استاندار پیشرو در امر مردمی سازی، گزارشی از اقدامات انجام شده بیان نمود، همچنین طرح ابتکاری این استان در مردمی سازی با محوریت مساجد و محلات نیز بیان شد .

یزد، بعنوان استان "طرح ملی محله محور" انتخاب شد

دستیار استاندار یزد در امر مردمی‌سازی دولت و رئیس ستاد دستیاران و همیاران مردمی استان یزد گفت: با موافقت انجام شده ، دبیرخانه طرح مردمی سازی محلات در استان یزد ایجاد خواهد شد و بعنوان استان هدف و اولین استان کشور این طرح اجرایی خواهد شد.

یزد، بعنوان استان "طرح ملی محله محور" انتخاب شد

پارسا فر اظهار داشت: این طرح با همکاری سازمان اداری و استخدامی و ستاد مردمی سازی دولت اجرایی خواهد شد و بعد از استان یزد در همه استانهای کشور نیز بعنوان طرح ابتکاری این استان اجرایی می شود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha