۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۱۵
کد خبر: 85204065
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷ مسجد و سه موکب در یزد، آماده پذیرایی از زائران اربعین است

یزد- ایرنا- مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد گفت: ۱۷ مسجد و نمازخانه و سه موکب آماده پذیرایی و ارائه خدمات مختلف به زائرین عبوری اربعین حسینی در این استان است.

حجت‌الاسلام " سید اکبر موسوی " روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در طول مسیری که زائرین اربعین از خارج از کشور و یا برخی استان‌ها وارد یزد می‌شوند این مساجد و نمازخانه‌ها با همکاری مردم و مسئولان مناطق مختلف نسبت به ارائه خدمات فعالیت دارند.

وی با قدردانی از مسئولان اجرایی شهرستان‌ها ادامه داد: در طول مسیر رفت و آمد زوار اربعین نیز نسبت به تعدادی زیادی موکب پذیرایی و سایر خدمات توسط مردم و با کمک های آنها برنامه زیری شده که همکاری و اقدام مناسب به عمل می آید.

این مسئول به اهمیت پذیرایی شایسته و مهمان نوازی از زائرین در استان تاکید کرد و گفت: حضور زوار حضرت امام حسین (ع) در مناطق مختلف استان یک فرصت است که باید بیش از سنوات گذشته همیاری مخلصانه توسط مردم و همکاری مسئولان انجام شود.

۱۷ مسجد و سه موکب در یزد، آماده پذیرایی از زائران اربعین است

موسوی بیان کرد: در کنار خدمات مختلف یکی از برنامه های دیگر مهمی که انجام می شود ارائه خدمات فرهنگی است که با همکاری تشکل های مردمی و انقلابی و همکاری خوب دستگاه های اجرایی در یزد و تمام مناطق مرتبط در سطح استان به عمل می آید.

وی تصریح کرد: هم اکنون طور متوسط در فاصله هر ۱۱ کیلومتر در جاده‌های استان یک نمازخانه و مسجد بین راهی وجود دارد و این نشان دهنده توجه خاص مردم مومن و مسئولان اجریی استان به اهمیت و نقش نماز و اقامه آن در زندگی است .

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد و دارای بیش از سه هزار مسجد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha