قالیباف: جوانان اجازه نخواهند داد ایران حیاط خلوت زورگویان شود

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت بیدار ایران به پشتوانه خداوند متعال و قدرت اندیشه و عمل جوانان خود، هرگز اجازه نخواهد داد ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان عالم شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، محمدباقرقالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه( ۲۹ مردادماه) مجلس شورای اسلامی و نطق پیش از دستور گفت: سالروز کودتای ننگین ۲۸ مردادماه یادآور روزهای سیاهی است که اراده سیاستمداران زیادی‌خواه خارجی و سازمان‌های امنیتی آنها بر اراده ملت استوار ایران و دولتمردان کشور چیره شد.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: امروز این اراده ملت ایران است که توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و نیروهای مسلح کشور از جمله سپاه پاسدران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی، به پشتوانه ملت قهرمان ایران، دشمنان این آب و خاک را ناامید کردند.

وی تاکید کرد: ایالت متحده آمریکا می‌داند که احساسات و اقدامات ضدآمریکایی در سراسر جهان، مستقیماً نتیجه رفتارهای تبهکارانه آن دولت علیه ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان است.

قالیباف بیداری ملت‌ها و شعار مرگ بر آمریکا را حاصل سال‌ها غارت، کودتا و رفتارهای ضدانسانی، جنگ و تهاجم فرهنگی توسط دولت‌های آمریکا در سراسر دنیا دانست و گفت:ملت ایران بیدار است و به پشتوانه خداوند متعال و قدرت اندیشه و عمل جوانان خود، هرگز اجازه نخواهد داد ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان عالم شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha