پست در خراسان رضوی روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ گذرنامه توزیع می‌کند

مشهد-ایرنا- مدیر کل پست خراسان رضوی گفت: این اداره با نزدیک شدن به ایام سفرهای زیارتی اربعین روزانه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ گذرنامه بین شهروندان توزیع می کند لذا نیازی به مراجعه حضوری مردم به دفاتر پستی برای دریافت گذرنامه وجود ندارد.

محمد شفیعی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در شهریور پارسال که مصادف با سفرهای اربعین بود افزون بر ۱۲۰ هزار گذرنامه توزیع شد و پیش بینی می کنیم طی روزهای آینده توزیع گذرنامه ها از این میزان هم بیشتر شود.

وی ادامه داد: با توجه به این که امسال اداره گذرنامه اقدام به چاپ و صدور گذرنامه های زیارتی ویژه اربعین برای هم استانی ها کرده است، توزیع این دسته از اسناد مسافرتی نیز برعهده پست استان قرار گرفته است.

مدیر کل پست خراسان رضوی گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته، پست استان گذرنامه‌ ها را بر اساس نشانی به در منازل ارسال می کند، از این رو زائران اربعین حسینی برای دریافت گذرنامه از مراجعه حضوری به واحدهای پستی خودداری کنند چون حضور افراد باعث ازدحام و تاخیر در خدمت رسانی در این خصوص می شود.

شفیعی افزود: هم اکنون توزیع گذرنامه ها در اولویت کاری قرار دارد و موزعان به محض وصول در کمترین زمان ممکن آنها را به نشانی گیرندگان توزیع می کنند اما چنانچه شهروندان پس از ۲ بار مراجعه موزعان در محل حضور نداشته باشند یا نشانی آنها صحیح نباشد با در دست داشتن اخطاریه و مدرک شناسایی شخصا به باجه معطله واحد پستی مندرج در برگه اخطاریه مراجعه و گذرنامه خود را دریافت کنند.

وی شمار گذرنامه های توزیع شده توسط پست خراسان رضوی طی سال ۱۴۰۱ را ۵۷۰ هزار جلد گذرنامه عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون پست بیش از ۲۰۰ هزار جلد گذرنامه در استان توزیع کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha