۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۹
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85204199
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۱ هزار گلستانی برای حضور در پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کردند

گرگان- ایرنا- مدیر حج و زیارت استان گلستان گفت: براساس آخرین آمار اخذ شده از سامانه ثبت‌نام علاقمندان به شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی، تاکنون ۲۱ هزار گلستانی برای حضور در این اجتماع میلیونی اعلام آمادگی کردند.

سیدعلی میرقاسمپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد ثبت‌نام ۱۹ هزار نفر با بارگذاری تمامی مدارک و اطلاعات، قطعی شده است.

وی بیان کرد: شرط حضور برای شرکت در پیاده‌روی اربعین، ثبت‌نام در سامانه سماح به نشانی www.samah.haj.ir است و متقاضیان باید اطلاعات گذرنامه، کد ملی و شماره تلفن همراه خود یا شخص سرگروه را در سامانه وارد کنند و ضمن پرداخت حق بیمه به سه نرخ ۳۵۰، ۴۵۰ و ۵۵۰ هزار ریال، کد رهگیری دریافت نمایند.

میرقاسمپور افزود: تاکنون ۲ هزار گلستانی برای حضور در پیاده‌روی اربعین از مرز ایران خارج شدند و اوج خروج زوار گلستانی اوایل شهریور ماه است.

مدیر حج و زیارت گلستان گفت: با توجه به گرمای هوا، زائران مسائل بهداشتی سفر را عایت کنند و از سوی دیگر توجه به مسائل امنیتی را نیز فراموش نکنند.

وی در خصوص دریافت دینار برای زوار گفت: کسانی که در سامانه سماح ثبت‌نام کردند با دریافت کد رهیگیری می‌توانند به پنج بانک ملی، تجارت، پارسیان، سپه و پست بانک مراجعه کرده و نسبت به دریافت ۲۰۰ هزار دینار عراقی به نرخ دولتی اقدام کنند.

وی با پیش‌بینی حضور ۵۰ هزار گلستانی در مراسم اربعین سال جاری، یادآور شد: سال گذشته ۴۲ هزار نفر از این استان در سامانه سماح ثبت‌نام کردند و ۴۰ هزار نفر موفق به شرکت در پیاده‌روی اربعین شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha