۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۳
کد خبر: 85204201
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمات‌رسانی ۶۰ موکب یزد به راهپیمایان اربعین حسینی در عراق آغاز شد

یزد - ایرنا - مسئول موکب‌های استان یزد در عتبات عالیات گفت: ۶۰ موکب مردمی از این استان در اربعین حسینی (ع) برپا و در مرز عراق و کربلا به زائران خدمات رسانی می‌کنند.

"کاظم مشهدی بافان" روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این موکب ها که همگی دارای مجوز هستند با مشارکت بیش از پنج هزار داوطلب به عنوان خدمه در مناطق مرزی و شهرهای کربلا، کاظمین، نجف و مسیر نجف تا کربلا به زائران خدمات ارائه می کنند.

وی با قدردانی از همکاری مردم و مسئولان با دست اندرکاران مواکب ادامه داد: تاکنون ۳۵۵ دستگاه کامیون و کامیونت نسبت به انتقال کمک های مردمی به عتبات عالیات و برای پذیرایی از زائران حضرت امام حسین (ع) در پیاده روی اربعین اقدام کردند.

جانشین رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات یزد از خیران خواست کمک های خود را برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی را به حساب ستاد اربعین استان نزد بانک ملی یزد شعبه بازار به شماره ۰۱۰۴۰۴۷۰۷۰۰۰۷ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۷۵۴۰۲۹۹۱۰ واریز کنند.

مشهدی بافان بیان کرد: تمامی مواکب استان تا اربعین در زمینه های اسکان، تغذیه، امور بهداشتی و ارائه خدمات مختلف فرهنگی در خدمت شرکت کنندگان در اربعین هستند و با کمال عزت و افتخار ماموریت دینی و ارزشی خود را داوطلبانه انجام می دهند.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha