۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷
کد خبر: 85204241
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفته دولت/ ۲۲ پروژه در بهاباد یزد آماده بهره‌برداری است

یزد- ایرنا- فرماندار بهاباد یزد گفت: همزمان با هفته دولت ۲۲ پروژه فرهنگی، عمرانی و اقتصادی به ارزش پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " علیرضا تیموری " روز یکشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان افزود: طرح های مختلف عمرانی و فرهنگی در شهر و مناطق روستایی قرار دارد که اکثر مردم از نعمت بهره برداری آنها در هفته دولت بهره مند می شوند.

وی با قدردانی از همکاری مردم و مسئولان و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی بیان کرد: بزرگداشت هفته دولت فرصت خوبی است تا مردم توسط گزارشاتی که مسئولان می دهند در جریان اقدامات نظام و انقلاب اسلامی قرار گیرند.

هفته دولت/ ۲۲ پروژه در بهاباد یزد آماده بهره‌برداری است

این مسئول با بیان اینکه محور فعالیت‌های دولت سیزدهم شفافیت و صداقت است بیان کرد: فرا رسیدن هفته دولت فرصت مناسبی برای افزایش امید و تقویت اتحاد ملت و دولت بوده و در این میان بیان دستاوردها و خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی و دولت یک ضرورت است.

تیموری بیان کرد: به رغم تحریم‌های ظالمانه دشمنان و با وجود تنگناهای اقتصادی، کشور ایران با قدرت مسیر توسعه و پیشرفت دو چندان ادامه داده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که مسائل و خدمات مختلف نظام به مردم گفته شود.

مرکز شهرستان بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha