۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵
کد خبر: 85204263
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح‌های سرمایه‌گذاری اوقاف زنجان در مرحله تایید فنی است

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: اوقاف در حوزه سرمایه‌گذاری ورود جدی کرده و چند طرح سرمایه‌گذاری بزرگ این اداره کل منتظر تایید کمیته فنی سازمان است.

حجت‌الاسلام مختار کرمی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وقف به عنوان یک سیستم پویا و بازوی نیرومند، کارکردی مؤثر در ساماندهی امور اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی، مذهبی و کالبدی جامعه برعهده گرفته است.
وی ادامه داد: موقوفات در هر زمان و مکانی، تقریباً همه نیازهای جامعه را پوشش می‌دهند، به صورتی که در هر زمانی، خلائی در بخشی از جامعه به وجود می‌آید، واقفان خیراندیش و آگاه در صدد پرکردن این خلاء، موقوفات جدید را ساماندهی می‌کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان یکی از اقدامات مهم این اداره کل را ورود به بخش سرمایه‌‎گذاری عنوان کرد و اظهار داشت: در این حوزه چند طرح مهم به سازمان پیشنهاد شده و هم اکنون در کمیته فنی است که در صورت تایید اجرایی خواهد شد.
کرمی افزود: مجتمع خدمات درمانی در شهرستان ابهر، اجرای طرح آب یددار در هیدج از جمله پروژه‌های شاخصی است که برای سرمایه گذاری تعریف شده است.
وی با اشاره به افزایش رتبه اوقاف زنجان به لحاظ درآمدی در بین استان‌های کشور اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته از رتبه ۳۱ به رتبه دوم در این حوزه رسیده‌ایم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: امیدواریم در سال جاری نیز به لحاظ درآمدی میزان درآمدهای اوقاف به بیش از ۱۰۲ میلیارد تومان برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha