فضاسازی مناسب برای برگزاری مسابقات والیبال در ارومیه انجام شده است

ارومیه - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا فضاسازی مناسبی از سوی شهرداری در این شهر انجام شده است.

نقی کریمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه فضاسازی مناسبی برای برگزاری مسابقات قهرمانی مردان آسیا در شهر ارومیه از سوی شهرداری انجام گرفته، افزود: امروز شهر ارومیه میزبان مسابقات قهرمانی والیبال مردان آسیاست و این یک اتفاق بسیار خوب و زیبا برای عاشقان والیبال است و با تمام توان اقدامات لازم در جهت برگزاری هرچه بهتر و باشکوهتر این مسابقات انجام می‌گیرد.

وی ضمن تقدیر از شهرداری و عوامل اجرایی برگزار کنندگان مسابقات قهرمانی مردان آسیا اظهار کرد: شهرداری ارومیه و سازمان سیما و منظر شهری به‌همراه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خدمات بسیار مهمی در امر میزبانی و آماده سازی فضای لازم برای برگزاری مسابقات انجام داده است.

کریمی همچنین با بیان اینکه ارومیه پایتخت والیبال آسیا است، ادامه داد: موضوع تیم‌داری حرفه‌ای و حضور تیم والیبال شهرداری ارومیه یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیریت شهری در سال جاری بود که با حمایت‌های استاندار آذربایجان‌غربی و پیگیری‌های اعضای شورا و شهردار ارومیه، امسال تیم والیبال شهرداری در لیگ برتر والیبال حضور می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه تیم والیبال شهرداری ارومیه در حال آماده سازی برای حضور پرقدرت در رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران است، اضافه کرد: با تمام مشکلاتی که برای عدم حضور تیم والیبال شهرداری ارومیه به وجود آمده بود، تلاش می‌کنیم تا تیم با تمام توان در رقابت‌ها حاضر شود.

به گزارش ایرنا، امروز دومین روز از مسابقات قهرمانی والیبال مردان آسیا در ارومیه است و بر اساس جدول بازی‌ها امروز دومین بازی ۶ گروه مسابقات در حال برگزاری است.

تبلیغات شهری و رسانه در خصوص مسابقات والیبال از نکات مهمی است که به آن باید توجه بیشتری داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha