نفرات برتر پیکار های شطرنج آزاد جنوب کشور  شناخته شدند
مسابقات شطرنج جنوب کشور

شیراز-ایرنا - پیکار های رتبه بندی ( ریتینگ)‌ سریع شطرنج بانوان و آقایان جنوب کشور با تعیین نفرات برتر در کازرون فارس پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقات که روز یکشنبه برگزار شد، ۳۱۰ شطرنج باز از استان فارس،‌ بوشهر،‌ کهگیلویه و بویر احمد،‌ یزد،‌ هرمزگان و دشتستان درسالن فرهنگیان کازرون شرکت داشتند.

در این مسابقات که در رده های سنی مختلف برگزار شد، امیر کوثری نیا از شیراز،‌ امیرحسین خیر از کازرون،‌ محسن دلشاد از لارستان،‌ محجوریان از فیروزآباد،‌ احسان اوجی از شیرازٰ و ‌ فاطمه شاهی مرادی از کرمان به مقام قهرمانی دست یافتند.

همچنین،‌ نیما خداپرست،‌ کسری دانشور، فربود فیروزی،‌ محمد دهقان خلیلی،‌ علی رضا شاهینی سوق و آتنا جوهری از شیراز، عرفان میرزایی و اتابک عباسی از فیروزآباد دیگر نفرات برتر این مسابقات در رده های مختلف سنی بودند.

همچنین در رده سنی ۱۶ تا هشت سال هم محمدرضا راستی،‌ آرمین سلگی،‌ احمدرضا مرتجز،‌ امیررضا شفیعی،‌ امیرعلی طراوت پور و آوا جوکاریان همگی از کازرون عنوان نخست به دست آوردند و در بخش پیشکسوتان هم محمدحسین محمود از کازرون و غلامحسین عارف آزاد از اهرم لارستان اول شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha