۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 3181
کد خبر: 85204584
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانوان تاثیرگذار سوریه و پیاده‌روی پاکستانی‌ها در قاب مستند

تهران- ایرنا- مجموعه‌ای از مستندهای تک قسمتی یا مجموعه‌ای با موضوعات اجتماعی، علمی، فرهنگی و تاریخی این هفته مهمان مخاطبان شبکه افق سیما خواهد بود.

به گزارش ایرنا از شبکه افق، در این هفته مجموعه‌ای از مستندهای تک قسمتی یا مجموعه‌ای با موضوعات اجتماعی، علمی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق سیما پخش خواهد شد.

مستند تک قسمتی «استانبول زیباست» شنبه ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه افق قرار می گیرد. این مستند روایتی از پیاده‌روی اربعینِ جمعی از جوانان شیعه ۲۰ تا ۳۵ ساله است.

«سید میثم» مستند تک قسمتی دیگری است که روز یکشنبه ساعت ۱۸ پخش می شود.

همچنین روز یکشنبه قسمت دیگری از مستند «چهارچرخ» ساعت ۲۱ پخش خواهد شد. این مستند با محوریت صنعت خودروسازی در ایران ساخته شده و نگاهی به اتفاقاتی دارد که طی سال‌های اخیر در این صنعت پربحث رقم خورده است.

مستند «قلب قفقاز» دوشنبه ساعت ۱۸:۳۰ و «سرنوشت» سه شنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق نمایش داده می شود.

چهارشنبه سه مستند «نقشی در بهشت» ساعت ۱۸:۳۰، «اسفندیار ایل ما» ساعت ۲۰:۳۰ و «موج انسانی» ساعت ۲۲ از این شبکه پخش می شود.

مستند «نیمه پنهان» نیمه شب شنبه تا جمعه ساعت ۳۰ دقیقه بامداد پخش می شود. و به گفت و گو با خانواده شهدا می پردازد.

«لبنان عروس مدیترانه» عنوان مستند دیگری است که روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۶ بر روی این شبکه نمایش داده می شود.

«حاشیه فرات» مستندی که روایتگر زندگی روزانه بخشی از مردم عراق است، کسانی که عاشقانه، هرچه دارند و ندارند را در راه پذیرایی از مهمانان و زوّار سیدالشهدا (ع) در ایام اربعین خرج می‌کنند. این مستند پنجشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش می شود.

همچنین پنجشنبه قسمت دیگری از مستند «فراز» ساعت ۱۸:۳۰ پخش می شود. این مستند نگاهی بر بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه های مختلف دارد.

قسمت نهم مستند «آنسوی آشوب» نیز پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد و این مستند روایتی از شهدای اغتشاشات اخیر است.

مستند «دردانه ها» با موضوع خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق می شود.

همچنین پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ قسمت دوازدهم مستند «رنج ترنج» روی آنتن شبکه افق قرار می گیرد و درباره بانوان تاثیرگذار سوریه در زمان جنگ است.

مستند «سند تا فرات» روایت حضور گروهی از مردم پاکستان در ایام اربعین حسینی است که در مسیر پیاده روی نجف به کربلا مشکلاتی برای رسیدن به این راه سراسر عشق دارند. این مستند ساعت ۲۲ جمعه شب از این شبکه پخش خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha