۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵
کد خبر: 85204686
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارق ۶ میلیارد ریالی کارخانه تولید پلاستیک در تفرش

اراک - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان تفرش، از شناسایی و دستگیری سارق ۶ میلیارد ریالی کارخانه تولید پلاستیک در این شهرستان خبر داد و گفت: اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه سارق کشف شد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان مرکزی، سرهنگ «سعید فراهانی» افزود: در پی اعلام خبر از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت در یکی از کارخانجات شهرستان تفرش، بلافاصله تیمی از ماموران یگان‌های پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی بازرجان این شهرستان، به محل وقوع سرقت، رهسپار شدند.

وی خاطر نشان کرد: در تحقیقات میدانی ماموران تفرش از محل وقوع سرقت مشخص شد که هشت دستگاه الکتروموتور، تعدادی از دستگاه‌ها و قطعات مختلف، مقادیری سیم و کابل و سایر اموال کارخانه از سوی سارق و یا سارقان به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش بیان کرد: با اقدامات پلیسی و انجام کارهای اطلاعاتی در این خصوص، معلوم شد یکی از کارگران فصلی این کارخانه که در یکی از شهرهای همجوار ساکن است، در فواصل زمانی مختلف اقدام به سرقت لوازم و قطعات مختلف دستگاه‌های تولیدی از این کارخانه کرده است.

سرهنگ فراهانی گفت: ماموران تفرش، پس از انجام هماهنگی لازم و اخذ نیابت قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه، سارق مذکور را دستگیر و پس از کشف تمام اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاهش، او را به یگان انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تعیین ارزش ۶ میلیارد ریالی لوازم سرقتی کشف شده در این عملیات از سوی کارشناسان مربوطه، افزود: متهم دستگیر شده پس از مشاهده مستندات قانونی به جرم خود معترف و با تشکیل پرونده مقدماتی، به دستگاه قضایی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha