هفت مجرم متواری در شهرستان آبادان دستگیر شدند

آبادان - ایرنا - فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری محکومان متواری در اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ کیومرث کشوری یکشنبه به خبرنگاران گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور درجهت شناسایی و برخورد با محکومان متواری ،طرح پاکسازی با حضور ماموران انتظامی اروندکنار و چوئبده عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح ماموران انتظامی کلانتری۲۰ اروندکنار و ۱۴ چوئبده از توابع آبادان با انجام کار اطلاعاتی و رصد فعالیت مجرمین در این مناطق، موفق شدند محل اختفای هفت محکوم متواری شناسایی و پس از هماهنگی قضایی طی سع عملیات جداگانه آنها در مخفیگاهایشان دستگیر کنند.

سرهنگ کشوری افزود: هفت محکوم متواری که توسط ماموران پلیس در اروندکنار و چوئبده دستگیر شدند دارای سوابق قاچاق سوخت،سرقت اماکن خصوصی و محکومیت مالی بودند.

وی شناسایی و بازداشت ۶ سارق ، سه خورده فروش مواد مخدر و توقیف ۲۳ دستگاه وسائل نقلیه متخلف در این ۲ شهر را از دیگر دستاوردهای این طرح عنوان و گفت: سارقان دستگیر شده به ۹ فقره سرقت اماکن دولتی و خصوصی در اروندکنار و چوئبده معترف شدند.

فرمانده انتظامی آبادان از معرفی متهمان به مراجع قضائی خبرداد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اروندکنار در فاصله ۵۰ کیلومتری و چوئبده در فاصله ۳۵ کیلومتری آبادان قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha