۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۲۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85205072
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اورژانس هوایی زنجان به یاری مادر باردار ماهنشانی شتافت

زنجان - ایرنا - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: بعد از ظهر امروز با توجه به وضعیت نا مناسب جوی، بالگرد اورژانس هوایی استان برای نجات مادر باردار ماهنشان به پرواز درآمد و او را به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل کرد.

داریوش تقیلو شامگاه یکشنبه گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بالگرد اورژانس هوایی این استان امروز به بیمارستان رازی ماهنشان اعزام شد.

وی اضافه کرد: در این ماموریت، مادر باردار ۲۲ ساله پرخطر با توجه به وضعیت بحرانی از بیمارستان یاد شده در شهرستان به بیمارستان آیت الله موسوی شهر زنجان منتقل شد.

این مسوول ادامه داد: اعزام مادر باردار از بیمارستان رازی ماهنشان در موقعیت برگشت نزدیکی زنجان وضعیت جوی نامناسب و باران شدید شروع شد به‌طوری که دید خیلی محدود شد اما بامهارت خلبان از حادثه جدی رها شدیم.

این مسوول همچنین به وقوع حادثه واژگونی پژو ۴۰۵ در این استان را یادآور شد و گفت: این حادثه عصر امروز نرسیده به حلب از سمت بیجار به وقوع پیوست.

وی اظهار داشت: این حادثه ۶ نفر مصدوم داشت که بلافاصله ۲ کد آمبولانس از پایگاه های حلب – زرین آباد به محل اعزام شدند.

تقلیو خاطر نشان کرد: مصدومین واقعه سه مرد ۳۵-۳۰-۳۵ ساله و یک خانم ۵۵ساله برای ادامه درمان به بیمارستان موسوی زنجان منتقل شدند و ۲ نفر دیگر از اعزام به بیمارستان امتناع کردند.

به گزارش ایرنا، در زمان حاضر اورژانس استان ۱۰۷ دستگاه آمبولانس دارد که در انجام ماموریت‌ها به کارگیری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha