۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۰۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85205091
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آذربایجان شرقی مقتدرانه قهرمان مسابقات تکواندو منطقه یک کشور شد

زنجان - ایرنا - تیم هیات تکواندو آذربایجان شرقی در پایان رقابت‌های هفته پنجم تا هفتم لیگ نونهالان منطقه یک به میزبانی استان زنجان با کسب ۱۶ امتیاز در بخش پسران نیز قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این رقابت ها که شامگاه امشب در سالن مادران و کودکان زنجان به پایان رسید، هیات تکواندو آذربایجان شرقی با پنج برد و یک تساوی و مجموع ۱۶ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

همچنین تیم های، آینده سازان تکواندو آذربایجان شرقی با (چهار پیروزی، یک تساوی و یک شکست) و پایادژ سازه گیل گیلان با (چهار پیروزی و ۲ شکست) به ترتیب با ۱۳ و ۱۲ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند تیم شهید عطایی زنجان با ۱۲ امتیاز و تفاضل یک امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

هفته پایانی و اختتامیه لیگ منطقه‌ یک نونهالان کشور با حضور حدود ۵۰۰ ورزشکار دختر و پسر در این استان برگزار شد که هدف آن استعدادیابی و حضور منتخبان در تیم‌های ملی بود.

به گزارش ایرنا، این مسابقات تحت عنوان "یادواره شهدای دانش آموز" به میزبانی استان زنجان از روز / شنبه ۲۸ مرداد / سال جاری در بخش دختران و امروز نیر در بخش پسران جریان داشت که در هر ۲ بخش استان آذربایجان شرقی قهرمانی را از آن خود کرد.

آذربایجان شرقی مقتدرانه قهرمان مسابقات تکواندو منطقه یک کشور شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha