۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲
کد خبر: 85205118
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰ درصد تعهد درآمد نقد شهرداری منطقه یک تهران محقق شد

شمیرانات - ایرنا - شهردار منطقه یک تهران از تحقق ۸۰ درصدی تعهد درآمد نقد مصوب خبر داد و بر روند رو به رشد آن تاکید کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ روز دوشنبه در جلسه کمیته درآمدی که با حضور معاونین مالی و شهرسازی، مدیر اداره درآمد، مشاورین، شهرداران نواحی، و روسای ادارات مرتبط برگزار شد، ضمن بیان تحقق بیش از ۸۰ درصدی معادل ۵۰ هزار میلیارد ریال درآمد نقد مصوب منطقه در هفته آخر مرداد ماه سال جاری گفت: روند رو به رشد در خصوص تحقق درآمد نقد و غیر نقد منطقه باید تداوم داشته باشد.

وی در این راستا بر پیگیری پرونده های بند "ت" بودجه دولت، پرونده های ارسالی به کمیسیون ماده پنج و نیز احصا تغییر کاربری های غیر مجاز و جلوگیری از ادامه فعالیت تا زمان وصول درآمد تاکید کرد.

در این جلسه ابوذر شجاعیان مدیر اداره درآمد و نوسازی منطقه یک و دبیر کمیته درآمدی این منطقه گزارشی از عملکرد نواحی و نیز تعداد فیش های صادر شده در انتظار پرداخت ارائه و پیگیری شهرداران نواحی در زمینه وصول فیش ها را خواستار روند رو به رشد در خصوص تحقق درآمد نقد و غیر نقد منطقه باید تداوم داشته باشد.

بازپیرایی ۳ هزار متر مربع فضای سبز بزرگراه شهید صدر

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک تهران اعلام کرد: سه هزار متر مربع فضای سبز بزرگراه شهید صدر به منظور ارتقا سطح کیفی فضای سبز و زیباتر شدن نمای بصری شهربا اجرای طرحی ویژه و جهادی، بازپیرایی شد.

احسان صفایی با اعلام این خبر گفت: اداره فضای سبز منطقه یک طی طرحی ویژه و با بسیج عوامل فضای سبز منطقه نسبت به کاشت گل و گیاه در بزرگراه شهید صدر حد فاصل خیابان دستواره تا بزرگراه مدرس اقدام کرد.

وی افزود: در این طرح تعداد بیش از یک هزار اصله درخت و درختچه از جمله زیتون تلخ، پیروکانتا، ارغوان، یاس هلندی و ... غرس شده وطرح ادامه دار بوده و در فاز اول، ۳ هزار متر مربع کاشت انجام شده است.

صفایی خاطرنشان کرد: چندی پیش نیز عملیات مرمت دیواره نهر سرپوشیده و جدولگذاری در بزرگراه شهید صدر غرب - رمپ ورودی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی جنوبی با هدف رفع خطر مسیر تردد خودروها در سواره رو توسط اکیپ ۱۳۷ ناحیه ۹ انجام شد.

ایمن سازی بزرگراه شهید صدر نیز از دیگر اقداماتی بوده است که توسط معاونت فنی و عمرانی در این مسیر انجام شده است و بر اساس آن کلیه پرتگاه ها و محل های خطرناک در زیر گذر قیطریه، پل شهید صدرو معابر اطراف آن به وسیله نرده گذاری به طول تقریبی بیش از ۳۰۰ متر ایمن سازی و به منظور جلوگیری از سرقت آهن آلات، کلیه اتصالات مجددا از طریق جوشکاری و سایر تدابیر لازم به صورت ضد سرقت اجرا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha