۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85205152
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاهش ۷۶ درصدی فوتی‌های حوادث جاده ای در تویسرکان

۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷
کد خبر: 85205152
کاهش ۷۶ درصدی فوتی‌های حوادث جاده ای در تویسرکان

ایرنا - همدان- فرماندار تویسرکان از کاهش ۷۶ درصدی فوتی های حوادث جاده ای طی چهار ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: این شهرستان در این زمینه رتبه اول استان را کسب کرده است.

حسین افشاری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، انجام اقدامات زیرساختی از قبیل روکش آسفالت ها،رفع نقاط حادثه خیز، مراقبت و حضور میدانی پلیس راه را از مهم ترین عوامل کاهش فوتی های حوادث برون شهری این شهرستان عنوان کرد و افزود: در حوزه درون شهری نیز طی چهار ماهه امسال تصادف منجر به فوت نداشته ایم.

وی با بیان اینکه تصادفات جاده ای سومین عامل مرگ و میر در کشورمان به شمار می رود،افزود: باید از همه امکانات و ظرفیت ها برای کاهش سوانح جاده ای که هرساله خسارات مادی و معنوی سنگینی را از خود برجای می گذارند، استفاده کنیم.

فرماندار تویسرکان، پیگیری ها برای جذب تجهیزات جهت استفاده در بحران ها و تصادفات را مهم دانست و افزود: با پیگیری های انجام شده در سال قبل جمعیت هلال احمر کشور یک دستگاه خودروی امداد و نجات و یک آمبولانس مجهز به شهرستان اختصاص داد که در زمان تصادفات کمک شایانی به فوریت ها و پلیس راهور می کند.

وی با تأکید بر اینکه علائم و خط کشی معابر از سوی شهرداری ها در کاهش تصادفات درون شهری بسیار موثر است، گفت: تاکید شده است تا شهرداری های شهرستان قبل از شروع فصل مدارس نسب به خط کشی معابر و سرعت گیر ها و نصب علائم اقدام کنند.

فرماندار تویسرکان با اشاره به تشکیل کمیسیون حفاری در این شهرستان، گفت: دستگاه‌های خدمات رسان قبل از حفاری موضوع را در این کمیسیون مطرح می کنند تا اقدامات لازم را در راستای پیشگیری از سوانح در دستور کار قرار بگیرد.

تویسرکان به مرکزیت شهری به همین نام در جنوب غربی استان همدان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha