۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۱۸
کد خبرنگار: 2693
کد خبر: 85205181
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال ساحلیِ فولاد هرمزگان هوادارانش را امیدوار کرد

بندرعباس - ایرنا - تیم فولاد هرمزگان درهفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور توانست با نتیجه چهار بر سه پارس جنوبی حریف بوشهری خود را در خانه شکست دهد و هوادارانش را امیدوار کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار که شامگاه یکشنبه در ورزشگاه ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شد، شاگردان مجتبی ذاکری از تیم فولاد هرمزگان درحالی به مصاف پارس جنوبی بوشهر رفتند که درچند هفته اخیر نتیجه خوبی به دست نیاورده بودند و این بارآمده بودند تا با نمایش یک بازی تهاجمی شکست‌های خود را جبران کنند.

فولاد هرمزگان در این دیدار در برابر حریف بوشهری خود به خوبی ظاهر شدند و از فرصت‌های به دست آمده به خوبی استفاده کردند و با نتیجه چهار بر سه تیم مدعی پارس جنوبی بوشهر را شکست دهند.

گل‌های تیم فولاد هرمزگان توسط آرشام قلندری ۲ گل، علی میرزایی و سجاد عبداالله پور به ثمر رسید.

تیم فوتبال ساحلیِ فولاد هرمزگان هوادارانش را امیدوار کرد

فصل جدید رقابت‌های فوتبال ساحلی لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور زیرنظر کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال از روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه امسال با حضور ۱۰ تیم در قالب یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در مناطق مختلف کشور آغاز شد.

در این مسابقات که شانزدهمین لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور محسوب می‌شود، تیم‌های مقاومت گلساپوش، صدرشیمی و چادرملو اردکان از استان یزد به همراه منطقه آزاد چابهار، شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی بوشهر، هیأت فوتبال اصفهان، شهدای حیات داود بندر گناوه، شهرداری بندرعباس و فولاد هرمزگان حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha