۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۱۵
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85205184
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح آبرسانی به هشت روستای کامیاران ۵۵ درصد پیشرفت دارد

سنندج- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: پروژه آبرسانی به مجتمع روستایی کاشتر - یوزیدر با هدف تأمین آب هشت روستای شهرستان کامیاران با ۵۵ درصد پیشرفت در حال اجرا است.

محمد فرهاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار دارد و تلاش ما این است در مدت زمان کمی به بهره برداری برسد.

وی افزود: طرح آبرسانی به مجتمع روستایی کاشتر - یوزیدر شامل ۲۸ کیلومتر خط انتقال و ۶۰۰ مترمکعب مخزن و پنج باب ایستگاه پمپاژ است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان ادامه داد: با اجرای این پروژه، آب شرب روستاهای گشکی، کوره دره علیا، کاشتر، دژن، یوزیدر، میسوراب، لون کهنه، تنگی ور تامین می شود.

فرهاد با بیان اینکه طرح جهاد آبرسانی با هدف تامین آب روستاهای فاقد آب شرب پایدار در حال اجرا است، گفت: شرکت آبفا کردستان این پروژه را به صورت مستمر و اولویت دار در تمامی شهرستان های استان دنبال می کند.

وی اظهار کرد: آبرسانی به ۱۶۹ روستا در قالب فاز اول جهاد آبرسانی، ۱۲۰ روستا در فاز دوم، ۹۹ روستا از محل اعتبارات ملی، ۸۸ روستا از محل اعتبارات استانی و ۱۲ روستا توسط خیرین آبرسان در دستور کار شرکت قرار دارد.

در حال حاضر بیش از ۵۶۰ هزار مشترک در کردستان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره مند هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha