دولت با هرگونه جهت‌گیری انتخاباتی فرمانداران قاطعانه برخورد می کند

ساری- ایرنا- معاون سیاسی، ‌ امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر سیاست محوری دولت در برگزاری سالم و باشکوه انتخابات امسال‌ گفت: دولت با هرگونه جهت گیری انتخاباتی فرمانداران و بخشداران به‌عنوان عوامل اصلی برگزاری انتخابات قاطعانه برخورد می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله سلگی روز دوشنبه در همایش فرمانداران مازندران در آستانه هفته دولت در ساری افزود:‌ انتخابات طرح محوری دولت در روند تحکیم مردم سالاری دینی به شمار می رود.

وی ضمن هشدار در خصوص ایجاد هرگونه خلل در روند سلامت انتخابات ادامه داد: صیانت از آرای عمومی و افزایش اعتماد مردم به دولت مسئولبت کلیدی دست اندرکاران اجرایی انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: هرگونه سوگیری انتخاباتی از سوی بخشداران و فرمانداران می تواند به روندبرگزاری سالم انتخابات خدشه وارد کند که سخت با این موارد برخورد خواهیم کرد.

وی انتخابات را متعلق به مردم دانست، ‌ادامه داد: انتخابات تجلی پیوند آرمانی میان مردم با دولت و آرمانهای حقیقی انقلاب اسلامی است و این موضوع از اهمیت بالایی برخودار است.

سلگی همچنبن با تاکید بر توجه فرمانداران به تقویت انگاره های فرهنگی بویژه در آستانه اربعین حسینی افزود: با هماهنگی دستگاهها فرهنگی و فرمانداران همایش بزرگ عفاف زینبی در سواحل و تفرجگاههای مازندران برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مقوله جهاد تببین با هدف دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با شبهه افکنی معاندان نظام اسلامی ادامه داد:در هفته دولت بایدبا هماهنگی‌ فرمانداران نهضت تببین دستاوردهای دولت سیزدهم در کوی و برزن استان راه اندازی شودو اقدامات و خدمات صورت گرفته از سوی مسوولان این دولت برای مردم بازگو شود.

دولت با هرگونه جهت‌گیری انتخاباتی فرمانداران قاطعانه برخورد می کند

معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در ادامه بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم که در دل تحریم های ظالمانه استکبار و هجمه بی سابقه معاندان انجام شد را بیان کرد و گفت: دولت سیزدهم در اوج تحریم ها با شکستن انحصار و تعامل هوشمندانه با سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی کشور را از گروگان گیری هشت ساله استکبار و دنباله های آن نجات داد.

وی افزود: دولت مردمی سیزدهم بر پایه آرمان های انقلابی توانست دیوار حائل بین ملت و دولتمردان را بردارد که از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه حضور مدیران در میان مردم و بررسی مشکلات مناطق از نزدیک است.

سلگی ادامه داد: برخی جریان های سیاسی در داخل با هماهنگی بوق های تبلیعاتی دشمنان بیرونی انقلاب بی محابا دستاوردهای درخشان دولت را مورد هجمه قرار می‌دهند.

وی ارتقای کارآمدی حکومت دینی رسالت سترگ مدیران دستگاه‌های اجرایی ذکر کرد و گفت: ترویج فرهنگ دینی برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان مسئولیت مهم فرمانداران است و پرچم فرهنگی استان باید در دست جریان انقلابی باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha